Noen som er med å teste fredag 16.des?

Ojojoj denne ser jo veldig lovende ut!! Så spennende!
Ååååå jeg vil også teste :nailbiting: har "heldigvis" ingen tester liggende..

Jeg fikk ikke noe mer utslag når jeg tok en ny test i dag etter jobb :( så nå er jeg egentlig litt oppgitt. Hadde så forventninger om at den skulle være mye tydeligere. Er jo fortsatt bare 9 dpo så håper så klart at det endrer seg!
 
Jeg fikk ikke noe mer utslag når jeg tok en ny test i dag etter jobb :( så nå er jeg egentlig litt oppgitt. Hadde så forventninger om at den skulle være mye tydeligere. Er jo fortsatt bare 9 dpo så håper så klart at det endrer seg!

Ville ikke forventet så mye endring allerede, hvis du fortsatt får synlig strek er det jo supert! Så får man håpe på stigning i løpet av et par dager :happy: blir spennende å se!
 
Ville ikke forventet så mye endring allerede, hvis du fortsatt får synlig strek er det jo supert! Så får man håpe på stigning i løpet av et par dager :happy: blir spennende å se!

I dag er testen tilnærmet lik blenda :( nå er jeg der jeg må vei og vende på den for å kunne se noe! Urettferdig om bt tuller så mye!!
ImageUploadedByBV Forum1481692763.798069.jpg
 
Klarer jeg å holde meg helt til fredag, skal jeg jammen meg gå rett på digital ! Lei av å få falske forhåpninger av skyggestreker. Men dersom digitalen er negativ skal jeg ta en strimmeltest og tyde den :p
 
Jeg gikk på en smell å testet i dag med cb, ikke digital, er ca 11 DPO, og det ble null kryss: (
Er alt håp ute da?
Forventer tr torsdag eller fredag..
 
Jeg gikk på en smell å testet i dag med cb, ikke digital, er ca 11 DPO, og det ble null kryss: (
Er alt håp ute da?
Forventer tr torsdag eller fredag..

Jeg tenker det samme som deg, er det ikke en positiv test 10-12 dpo så føler jeg at alt håpet er ute. Men det har kanskje noe med at jeg testet positivt 10 dpo sist. Alle vi er forskjellige, så det er jo ikke så godt å si. I denne prøveperioden skal man virkelig være tålmodig!
 
Eg ska egentlig utfra eggløsning ha mens i helgå. Men livmortapp er høgare oppe en den va for noen dager siden å virker så opningen er mindre. Den er meir hard i forhold til i går. Er dette vanlig vist en venter mens og,eller? Har ikke pleid å sjekke tappen slik før ved prøving da eg aldri har hatt prøveperioder med di andrexsmile9
 
Må kansje si at eg he 3 fra før. Blei gravid med alle uten å prøve. Første gong uten prevansjon,eller da maen ikke hoppet av. Så har blitt lett gravid førxsmile9håper såklart dæ kan skje nå og.
 
Godt det er flere som har klart å holde seg :) Hvor mange DPO er du og når var IKM? :)
Er bare 9 dpo i dag, så er 10 dpo når jeg tar testen. Så jeg har ikke holdt meg sååå lenge :hilarious: Men hadde prøvd å holde meg lengre hadde det ikke vært for julebord i morgen :)
Hva med deg?
 
Back
Topp