Noen i samme situasjon?

Ååå, høres så koselig med en sprellende baby inni der[emoji7] Jada, har vært veldig koselig[emoji4] Føler at det var veldig greit å ha noen med første gangen, mtp å finne frem og sånn. Tre hodet tenker bedre enn ett[emoji16]Så vi har vært to turer i/på?[emoji848] Strøket og tittet. Køpenhavn er jo en kjempe fin by da... men neste gang må jeg dra alene[emoji51] Det gruer jeg meg litt til, er en slitsom reise[emoji57]

Ja det er koselig å reise sammen med noen[emoji4] Neste gang er du nok tryggere på hele situasjonen og hvordan ting foregår så det går nok bedre enn du tror! Og dessuten er det jo ikke sikkert det blir noen neste gang heller[emoji6] Jeg koste meg også på Strøget og med hotellseng og frokost og shopping for meg selv! Det er virkelig en herlig by ja!
 
Uff, har ikke mye håp om st det går første gangen, selv om det hadde vært veeeeldig ønskelig. Jeg kjenner at jeg begynner å grue meg allerede til ny runde meg EL tester, det stressa meg så sinnsykt! Har du forresten forslag til noen Ok og billige hoteller i Køpen? Det billigste jeg finner er på sovesal, kan ikke akkurat påstå at det er så fristende[emoji51]
 
Uff, har ikke mye håp om st det går første gangen, selv om det hadde vært veeeeldig ønskelig. Jeg kjenner at jeg begynner å grue meg allerede til ny runde meg EL tester, det stressa meg så sinnsykt! Har du forresten forslag til noen Ok og billige hoteller i Køpen? Det billigste jeg finner er på sovesal, kan ikke akkurat påstå at det er så fristende[emoji51]

Ja det skjønner jeg godt, for jeg taklet ikke den testingen selv. Det var derfor jeg gikk til gynekolog så slapp jeg å stresse med det[emoji4] Jeg hadde bare en natt på hotell i køben og betalte vel 1000,- for den. Så det aner jeg dessverre ikke! Booker alltid via booking.com da! Jeg ville bo sentralt, like ved klinikken så betalte heller det jeg måtte! Godt å ha en god seng og en god frokost å gå til, så det var verdt det[emoji4] Regner med du har nedtelling til testing nå?[emoji23]
 
Absolutt ikke! Jeg tenker på den testingen og kjenner jeg blir helt kvalm Det er så ille at jeg lurer på om jeg skal ta pause neste mnd, men samtidig er det så høyt ønsket at jeg vet ikke om jeg vil det heller[emoji848] Får se når TR rød kommet hva jeg gjør...
 
Absolutt ikke! Jeg tenker på den testingen og kjenner jeg blir helt kvalm Det er så ille at jeg lurer på om jeg skal ta pause neste mnd, men samtidig er det så høyt ønsket at jeg vet ikke om jeg vil det heller[emoji848] Får se når TR rød kommet hva jeg gjør...

Såpass! Ja jeg tok en mnd pause etter første forsøk! Greit å samme seg litt, og så fikk jeg avtalt løpet med gynekolog før jeg begynte på igjen.
 
Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre jeg, tror jeg venter til TR rød kommer så får jeg se... Skulle så ønske det gikk bra, og at jeg får en positiv test. Jeg vet jo 100% at jeg traff eggløsning, men så var det det egget da[emoji848]
 
Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre jeg, tror jeg venter til TR rød kommer så får jeg se... Skulle så ønske det gikk bra, og at jeg får en positiv test. Jeg vet jo 100% at jeg traff eggløsning, men så var det det egget da[emoji848]

Ja en ting er jo å treffe, en annen ting er om det blir befruktet og fester seg og i det hele tatt levedyktig, men det får du bare vente å se! Det er virkelig ikke bare bare å produsere et menneske altså[emoji33] Men du har i alle fall gjort alt du kan, og så får du bare ta det videre deretter[emoji4]
 
Ja, men på en måte så er det jo veldig betryggende da. Det er jo helt fantastisk at kroppen klarer å skjønne hvilket egg som er av så bra kvalitet at det kan bli et barn. Vil heller at det ikke blir noe av denne gangen, enn å få positiv test og miste etter noen uker for det kanskje var noe galt med babyen...
 
Ja, men på en måte så er det jo veldig betryggende da. Det er jo helt fantastisk at kroppen klarer å skjønne hvilket egg som er av så bra kvalitet at det kan bli et barn. Vil heller at det ikke blir noe av denne gangen, enn å få positiv test og miste etter noen uker for det kanskje var noe galt med babyen...

Ja det er utrolig hvordan denne kroppen fungerer altså[emoji4]
 
Ja det er utrolig hvordan denne kroppen fungerer altså[emoji4]

Uff så skuffa jeg ble istad! Tok en test, idiotisk jeg vet[emoji57], og den ble svaaaaakt positiv! [emoji44]tenkte jeg, og så [emoji3] Men den gleden ble jo kortvarig, for jeg kom jo på st jeg hadde tatt den pokkers Ovitrielle sprøyten[emoji35]
 
Uff så skuffa jeg ble istad! Tok en test, idiotisk jeg vet[emoji57], og den ble svaaaaakt positiv! [emoji44]tenkte jeg, og så [emoji3] Men den gleden ble jo kortvarig, for jeg kom jo på st jeg hadde tatt den pokkers Ovitrielle sprøyten[emoji35]

Åja det er aaaaalt for tidlig enda! Test ti dager etter inseminering og se da. Så venter du et par dager og tester på ny!
 
Om dere kontakter meg på PM, skal jeg hjelpe dere å komme i kontakt med andre :)
 
Uff, har ikke mye håp om st det går første gangen, selv om det hadde vært veeeeldig ønskelig. Jeg kjenner at jeg begynner å grue meg allerede til ny runde meg EL tester, det stressa meg så sinnsykt! Har du forresten forslag til noen Ok og billige hoteller i Køpen? Det billigste jeg finner er på sovesal, kan ikke akkurat påstå at det er så fristende[emoji51]

Ta båt fra Oslo! Mitt aller beste tips.
 
Uff så skuffa jeg ble istad! Tok en test, idiotisk jeg vet[emoji57], og den ble svaaaaakt positiv! [emoji44]tenkte jeg, og så [emoji3] Men den gleden ble jo kortvarig, for jeg kom jo på st jeg hadde tatt den pokkers Ovitrielle sprøyten[emoji35]

Herrejesus så spennende å lese her. Jeg håper det blir oppdatering 4. august :nailbiting: heier sånn på deg!
 
Hehe[emoji28] Tror du jeg hadde klart å holde meg helt til 4/8[emoji38] Neida, har testa siden dpo 9, og bare blanke tester[emoji17] Har seriøst aldri sett noe så hvitt[emoji57] Så det ser ut til at det blir en ny tur i August[emoji1303] Men hyggelig at du følger med altså[emoji4]
 
Hehe[emoji28] Tror du jeg hadde klart å holde meg helt til 4/8[emoji38] Neida, har testa siden dpo 9, og bare blanke tester[emoji17] Har seriøst aldri sett noe så hvitt[emoji57] Så det ser ut til at det blir en ny tur i August[emoji1303] Men hyggelig at du følger med altså[emoji4]

Åh! Men det er enda tidlig!? 11 dpo?

Jada, for jeg sniker også litt her inne [emoji87]
 
Hehe[emoji28] Tror du jeg hadde klart å holde meg helt til 4/8[emoji38] Neida, har testa siden dpo 9, og bare blanke tester[emoji17] Har seriøst aldri sett noe så hvitt[emoji57] Så det ser ut til at det blir en ny tur i August[emoji1303] Men hyggelig at du følger med altså[emoji4]

Så kjedelig! Men det skal jo litt til dessverre! Til og med for de av oss med «naturlig» inseminasjon :joyful: brukte 4-6 sykluser før spiren satt på han her og storebror. Storesøster satt på første :hilarious:

Har så stor respekt for valget om å gjøre det på egenhånd! Feministen i meg jubler over at det går an! Sterke kvinner som prioriterer seg selv og sine drømmer og blåser i hva noen andre evt måtte tenke og mene.

Håpet er ikke ute før tanta kommer :cat:
 
  • Liker
Reactions: TPL
Hehe[emoji28] Tror du jeg hadde klart å holde meg helt til 4/8[emoji38] Neida, har testa siden dpo 9, og bare blanke tester[emoji17] Har seriøst aldri sett noe så hvitt[emoji57] Så det ser ut til at det blir en ny tur i August[emoji1303] Men hyggelig at du følger med altså[emoji4]

Har lest at noen tester positivt noen dager etter også, men om ikke er det bare å vente på tanta og kjøre på i august[emoji4] Som sagt over her, det skal jo faktisk litt til! Men nå er du i gang[emoji4]
 
Så utrolig koselig at dere interesserer dere, og har lyst til å følge meg på min reise mot det som forhåpentligvis blir en liten ønskebaby til slutt[emoji173]️ Vet at det er mye som skal klaffe, men man gjør seg opp forhåpninger, så et lite håp har jeg jo hatt[emoji4] Dessuten vet jeg helt 100% at jeg hadde EL den dagen jeg ble insaminert siden jeg ble scannet dagen før, og fikk EL sprøyte. Men jeg er/var forberedt på å ta noen turer til Danmark, har hørt at det i gjennomsnitt skal ta tre til fire forsøk. Har ennå ikke fått TR, eller kan kjenne på kroppen at hun er på vei, så frem til hun banker på døra er det håp er det ikke?[emoji38]
 
Har lest at noen tester positivt noen dager etter også, men om ikke er det bare å vente på tanta og kjøre på i august[emoji4] Som sagt over her, det skal jo faktisk litt til! Men nå er du i gang[emoji4]

Det er sant, jeg gir nok ikke helt opp håpet om en positiv test før TR er her[emoji4] Men, jeg føler liksom på meg at det ikke klaffer denne gangen, så er ganske innstilt på å dra igjen om to uker[emoji4] Bare så utrolig kjedelig med de EL testene, de får jeg jo ikke til, så må dra til gynekolog for å følge med på den. Og det blir dyrt i lengden[emoji33]
 
Back
Topp