noen her som er Kantine medarbeider?

En tråd i 'Generelt' startet av sandnes86, 16 Jan 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. sandnes86 Forumet er livet

nysjerrig på hva lønn ligger du på? evt time bet?

(hvis du vil dele da) [:)]

er du utdannet?
    m/fagbrev ?
    u/fagbrev?
    ingen utdanning?
  2. sandnes86 Forumet er livet

dytt
  3. Stine09 Elsker forumet

jeg jobba som det for en del år siden å da hadde jeg ca 120 i timen.. men d kan jo ha endret seg d nå..
  4. sandnes86 Forumet er livet

hvor lenge siden er det?[:)]
  5. sandnes86 Forumet er livet

6. Hybelkaninen Elsker forumet

Jeg jobbet gjennom vikarbyrå, men utarbeidet timelønna med sjefen i bygningen kantinen lå.

Ingen utdannelse, ingen erfaring fra restaurantvirksomhet, 21 år og tjente utrolige 160kr! Da var jeg alene om ansvaret, tilbredte mat og ryddet/vasket lokalet (det var kun ved lunsj at kantinen var åpen).
  7. sandnes86 Forumet er livet

takk for svar [:)]
  8. stolt mamma 2008 Gift med forumet

jeg jobba i iss catering(hovedkontor på lura),og hadde 67% fast stilling som vikar. da var jeg 18 og hadde ca 122 kroner i timen uten fagbrev..

var utrolig kjekt da,men ble gravid og trengte 100% stilling,og dette var noe de ikke kunne gi meg der og da
  9. elyzem Bli kjent med forumet

svarer her jeg, uansett at det er lenge siden.
    Jeg jobber i kantine og har 130 i timen,har 80% fast.
    jeg er 27 år,jeg har 6 års erfaring med kantine, ikke ferdig med kokk,men ferdig med vgs,mangler kun lærling. 
    Synes jeg får dårlig betalt :(
    prøver å finne ut også hvor mye egentlig jeg skulle ha tjent. 
  10. bondekone Forumet er livet

jeg hadde ansvar for kantine når jeg jobbet i renholdsbransjen og da hadde jeg 152.50kr timen hadde da full asinitet
  11. elyzem Bli kjent med forumet

var du da daglig leder? når du har full ansvaret. hun jeg jobber med er daglig leder 100% stilling, hun tjener  rund der og så, 152 eller 155 kr i timen. er ikke det dårlig betalt når man er en daglig leder og har full ansvaret for hele kantine?

Del denne siden