noen her som er Kantine medarbeider?

sandnes86

Forumet er livet
nysjerrig på hva lønn ligger du på? evt time bet?

(hvis du vil dele da) [:)]

er du utdannet?
m/fagbrev ?
u/fagbrev?
ingen utdanning?
 
dytt
 
jeg jobba som det for en del år siden å da hadde jeg ca 120 i timen.. men d kan jo ha endret seg d nå..
 
hvor lenge siden er det?[:)]
 
 
Jeg jobbet gjennom vikarbyrå, men utarbeidet timelønna med sjefen i bygningen kantinen lå.

Ingen utdannelse, ingen erfaring fra restaurantvirksomhet, 21 år og tjente utrolige 160kr! Da var jeg alene om ansvaret, tilbredte mat og ryddet/vasket lokalet (det var kun ved lunsj at kantinen var åpen).
 
takk for svar [:)]
 
jeg jobba i iss catering(hovedkontor på lura),og hadde 67% fast stilling som vikar. da var jeg 18 og hadde ca 122 kroner i timen uten fagbrev..

var utrolig kjekt da,men ble gravid og trengte 100% stilling,og dette var noe de ikke kunne gi meg der og da
 
svarer her jeg, uansett at det er lenge siden.
Jeg jobber i kantine og har 130 i timen,har 80% fast.
jeg er 27 år,jeg har 6 års erfaring med kantine, ikke ferdig med kokk,men ferdig med vgs,mangler kun lærling. 
Synes jeg får dårlig betalt :(
prøver å finne ut også hvor mye egentlig jeg skulle ha tjent. 
 
jeg hadde ansvar for kantine når jeg jobbet i renholdsbransjen og da hadde jeg 152.50kr timen hadde da full asinitet
 
var du da daglig leder? når du har full ansvaret. hun jeg jobber med er daglig leder 100% stilling, hun tjener  rund der og så, 152 eller 155 kr i timen. er ikke det dårlig betalt når man er en daglig leder og har full ansvaret for hele kantine?
 
Back
Topp