Noen fra Porsgrunn/Skien?

Vanillatwin

Elsker forumet
Sniker fra november forumet :) lurte på om det er flere fra Skien/ Porsgrunn som er gravid med første? Hyggelig å bli litt kjent [emoji106][emoji5]
 
Ingen som ville bli litt kjent? :)
 
Ikke akkurat porsgrunn/skien, men bor ca 5 mil unna [emoji5]
 
Er dette en tråd kun for førstegangsfødende dette kanskje? Bor heller ikke akkurat i Skien/Porsgrunn, men bor også ca 5 mil unna. :)
 
Er dette en tråd kun for førstegangsfødende dette kanskje? Bor heller ikke akkurat i Skien/Porsgrunn, men bor også ca 5 mil unna. :)

Abselutt ikke :) ønsket egentlig å bli litt kjent med noen som var i samme situasjon som meg :)
 
Abselutt ikke :) ønsket egentlig å bli litt kjent med noen som var i samme situasjon som meg :)

Hva med å få til et treff for gravide i Grenland? Vi gjorde det når jeg var gravid tidligere og det var ordentlig koselig. :) Da møtes vi på en restaurant, satt skravlet og spiste mat. Vi fortsatte treffene etter at ungene var født også asså. :)
 
Hva med å få til et treff for gravide i Grenland? Vi gjorde det når jeg var gravid tidligere og det var ordentlig koselig. :) Da møtes vi på en restaurant, satt skravlet og spiste mat. Vi fortsatte treffene etter at ungene var født også asså. :)

Høres ut som en god ide :) kansje vente til vi er litt lenger på vei og alle er komfortable med å avsløre seg? :)
 
Jeg er fra Skien, bor på Gulset :) Termin i november.

Så koselig :) har du møtt noen som har termin rundt samme tid i Skien/Porsgrunn? :)
 
Så koselig :) har du møtt noen som har termin rundt samme tid i Skien/Porsgrunn? :)

Hei :)

Nei, har ikke møtt noen andre ennå. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i samme situasjon/bosted. Hva med deg? Når har du termin, og kjenner du andre som ruger på en liten skatt for tiden? :)

Ser nå at det er planlagt treff for gravide i Grenland etter hvert, blir gjerne med på det (selv om jeg sikkert blir den eldste i flokken da)
 
Back
Topp