Noen flere som er helt utslitte?

LilleKatt80

Forelsket i forumet
7+0 i dag og klarer såvidt å holde meg våken! Kroppen føles så tung at jeg greier nesten ikke å stå opp fra sofaen. Tok meg fri i dag og har ligget strak ut på sofaen siden jeg sto opp kl09.30. Noen timer med luking i hagen i går så var det tid for en lur.

Er heller ikke kvalm men veldig lite matlyst, vil kun spise pasta og sylteagurk!

Noen andre som har det slikt?
 
7+0 i dag og klarer såvidt å holde meg våken! Kroppen føles så tung at jeg greier nesten ikke å stå opp fra sofaen. Tok meg fri i dag og har ligget strak ut på sofaen siden jeg sto opp kl09.30. Noen timer med luking i hagen i går så var det tid for en lur.

Er heller ikke kvalm men veldig lite matlyst, vil kun spise pasta og sylteagurk!

Noen andre som har det slikt?

Ja, om jeg kunne sovet 24/7 så hadde jeg gjort det!
 
Dagene er tunge , i allefall de jeg er på jobb, sist så løsnet d etter uke 12 så håper d gjør d nå å [emoji85]
 
Er 6+2 og er sliten og trøtt på en helt annen måte enn før jeg ble gravid. Det går "dypere" på en måte? Det går litt i daler heldigvis, men merker at jeg ikke orker være så sosial lenger. Men så er det også koselig å slappe av hjemme på kveldene og "ruge" [emoji6]
 
Skikkelig sliten, tappet for energi. Trøtt hele tiden. Men må opp å fungere med 3 barn og jobb ! Slitsomt! Kan sove i timesvis.
 
Jaaa... Sover en dupp etter jobb, sover en dupp etter barne-tv og legger meg tidlig. Resten av tiden er jeg opptatt med å være kvalm...
 
Herlige responser, dere er flinke som holder det gående! Og spesielt med små barn! Det er vel bare å hvile seg så mye som mulig og glede seg til uke 12 [emoji4][emoji42][emoji42] Glad for at jeg ikke er alene!
 
Back
Topp