Noen flere gravid alene med donor?

Jeg har en sønn født mars 2020, og er gravid med termin i juni 2023- samme donor ❤️

Har du to små alene? Jeg venter nå mitt første barn. Har lyst på to. Og pga min alder må det bli ganske tett på (maks to års aldersforskjell), og må også bli med donor (samme donor som første). Får dessverre ikke tid til å vente på en mann å få nr.2 med.

Jeg tror at man klarer det man vil klare, selv om det blir veldig tøft med to små alene. Men hadde vært fint å høre erfaringer fra andre. Har det gått greit så langt? :)
 
Har du to små alene? Jeg venter nå mitt første barn. Har lyst på to. Og pga min alder må det bli ganske tett på (maks to års aldersforskjell), og må også bli med donor (samme donor som første). Får dessverre ikke tid til å vente på en mann å få nr.2 med.

Jeg tror at man klarer det man vil klare, selv om det blir veldig tøft med to små alene. Men hadde vært fint å høre erfaringer fra andre. Har det gått greit så langt? :)
Ja, to små med tre års mellomrom! Det går fint, men er relativt slitsomt! Har ikke så mange som hjelper meg heller! Vet kkke om jeg hadde valgt det samme på nytt (mulig svaret vil endre seg…mest sannsynlig), situasjon er jo ganske fersk ;)
 
Jeg har funnet en donor og skal starte å prøve nå siden jeg mistet i sep! Spent så håper å treffe noen andre i samme situasjon!
 
Jeg prøver også :Heartred Hatt ett forsøk så langt. Fikk ut 7 egg, 6 ble befruktet - men kun ett som endte opp med god nok kvalitet. Dessverre. Jeg ble litt overrasket fordi jeg hadde fått beskjed tidligere om at sjansene var gode. Men sånn er det bare! Første forsøk har mest sannsynlig gått til kjemisk (venter på menstruasjon nå). Tenker å starte opp på nytt enten med en gang eller vente til desember. Litt dumt at jeg må gjennom nytt uttak med en gang og at jeg ikke fikk noen på frys, men kroppen er kroppen. Den gjør nok sitt beste:Heartred

Dere som er gravide, hvor lang tid tok det før det satt hos dere?
 
Jeg er nå gravid i uke 33 etter 2 IUI forsøk, to egguthentinger, fire innsett og ingen embryoer igjen på frys. Det tok sin tid, men jeg synes det er verdt tiden, strevet og pengene. Prognosene jeg fikk skulle tilsi at det ikke skulle ta så mange forsøk og så lang tid(8mnd fra oppstart til positiv test), men sånt bestemmer en dessverre ikke selv.

Håper alt går seg til for det beste for alle dere som forsøker ❤️ Heier på dere!
 
Ble gravid på andre forsøk med iui, men det endte med en ektopisk graviditet i eggleder. Ble anbefalt å gå over til ivf side jeg mistet den egglederen. Fikk kun 5egg, men 4 ble til embryoer❤️ ble gravid på første innsett og har terming i des.
 
Tør ikke helt å si at jeg er gravid enda, men har testet svak positiv de to siste dagene, og har to dager igjen før blodprøve og offsiell testdag. Håper så inderlig det blir noe denne gangen!

Har forsøkt i snart to år, først med seks runder IUI. Ble gravid en av gangene, men hadde tidlig SA. Gikk over på IVF i våres, og har hatt to uttak. På første runde overlevde kun ett egg, som ble satt inn og jeg ble gravid, men oppdaget MA på tidlig ultralyd. Nå på andre uttak har jeg denne som jeg har blodprøve på om noen dager, og et på frys.

Fint å se at det er en god del av oss her inne! Jeg synes vi er ekstra kule.
 
Holder på med mitt 4 og siste forsøk med AIH. Sist mnd ble det avbrutt pga for mange follikler, denne gangen er det usikkert. Om det blir avbrutt så er jeg veldig usikker på om jeg skal prøve på det siste forsøket eller gå rett på IVF. Noen som har gått fra AIH til IVF?
 
Holder på med mitt 4 og siste forsøk med AIH. Sist mnd ble det avbrutt pga for mange follikler, denne gangen er det usikkert. Om det blir avbrutt så er jeg veldig usikker på om jeg skal prøve på det siste forsøket eller gå rett på IVF. Noen som har gått fra AIH til IVF?
Hei! Jeg hadde seks forsøkt med inseminasjon før jeg byttet over til IVF, og i etterkant skulle jeg nok ønske jeg hadde gjort det tidligere. Har blitt gravid på begge IVF-forsøk foreløpig, men bare på en av seks runder med inseminasjon.

Men, det er jo lett å være etterpåklok, og jeg kjenner jo folk hvor det har lykkes på både femte og sjette forsøk inseminasjon. Føler du at du har dårlig tid? Er det privat eller offentlig, altså er det et kostnadsspørsmål også?
 
Back
Topp