Noen fler som ikke har noen klar "årsak" til infertilitetet?

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Ja, som overskriften sier. Og har dere greid å bli gravid på egenhånd, før eller etter IVF? :)
 
Tette eggledere og nedsatt sædkvalitet her.
 
Ja, som overskriften sier. Og har dere greid å bli gravid på egenhånd, før eller etter IVF? :)
Vi er uforklarlig barnløse, dvs. ingen diagnose. Ingen problemer med mannen, jeg har heller ingen påviste "feil". Normale verdier og lapraskopi for 6 år siden som ikke kunne påvise noen skader på eggledere.
Har hatt 1 uttak/ innsett og ble gravid, men mistet dessverre.
Det kan altså se ut til at vi har god prognose til å bli gravid med ivf og forhåpentligvis fullføre svangerskapet fullt ut [emoji5]
 
Uforklarlig i tre år, gravid i uke 17 nå med icsi. Har derimot blitt gravid ved alle tre innsett jeg har hatt, men mistet de to første gangene. Mulig at svømmerne eller egget ikke kommer frem, ikke vet jeg [emoji14]
 
Uforklarlig her også, men ikke heeelt ferdig utredet enda. Om 14 dager vet jeg mer ;)
 
Prøvde 3 år med første mann som vi fikk til naturlig tilslutt , prøvd 1 år nå på søskenforsøk og er henvist til ivf .
Ikke noe galt med noen av oss
 
Vi er uforklarlige barnløse. Prøvde i 1,5 år før vi ble gravide og mistet i uke 14. Var da allerede henvist til ivf. Før vi satte i gang behandlingen, hadde jeg en vannscanning av livmor, der det ble funnet en polypp. Denne sa de kunne gjøre det vanskelig å bli gravid. Ble gravid rett etter at den ble fjernet, av ivf, endte i exu. Fryseforsøk etter det, ble gravid og mistet i uke 11. Et negativt forsøk etter det. Til sommeren er det fire år siden vi startet prøvingen. Er utredet for habituell abort, å der fant de heller ingenting. Men alderen hjelper vel ikke akkurat på så nå venter vi bare på å få komme i gang med nytt forsøk:)
 
Vi er uforklarlig barnløse også, alt er bra med meg og med mannen. Men synes noe må være galt siden jeg greier ikke å bli gravid på egen hånd. Kan bli gravid med IVF
 
Back
Topp