Noen bergensere her?

Så utrolig gøy at vi er så mange! Kanskje det blir fullt på føden allikevel da :hilarious: Når har dere termin? Jeg har 13 desember.

* Red. av moderator
 
Last edited by a moderator:
Jeg også :) Termin 29.des
 
Oppfordrer dere gjerne til å lage en barsel-/treffgruppe her på BV. :)

Minner dere om forumreglene -

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel. Dette gjelder både på det åpnet forumet og på personlige meldinger. Innlegg/tråder der det spørres om Facebook grupper eller diskuteres/planlegges grupper på Facebook vil også bli slettet.
 
Oppfordrer dere gjerne til å lage en barsel-/treffgruppe her på BV. :)

Minner dere om forumreglene -

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel. Dette gjelder både på det åpnet forumet og på personlige meldinger. Innlegg/tråder der det spørres om Facebook grupper eller diskuteres/planlegges grupper på Facebook vil også bli slettet.


Oi, visste ikke om disse reglene :p Skal ikke nevne det igjen.;)
 
Har termin 21 des og skal på KK for andre gang.

Førstefødte var i asia og min mann klippet navlestrengen der.
Nr to var PKS på kk. Der fikk han (samme mann - Bergenser) finklippe/justere navlestrengen.
Nå blir det nr tre i desember
 
Back
Topp