Noen 30+ mødre her som er gravid?

once more

Elsker forumet
Mailykke <3

 
Jepp! Eg er 38år og ventar nr. 3, har ein gut som blir 6 år i oktober og ei jente som blir 4 år i oktober.
 
så koselig! Når har du termin?
 
Eg blir 35 i år og venter nummer to. Gutten min er bare to år da, så ikke så stor alderforskjell her. Har termin i oktober.
 
Jeg er 34, og har nettopp fått nr 3 (i april). Har ei jente på åtte og en gutt på snart 3 fra før. :)
 


mamsen77 skrev:
Jeg er 34, og har nettopp fått nr 3 (i april). Har ei jente på åtte og en gutt på snart 3 fra før. :)


hei, hvordan er det for jenta di å være storesøster igjen? Er hun veldig interessert, liker hun å hjelpe deg med babyen? Gutten min er 8 og gledet seg skikkelig til å bli storebror, dessverre gikk det feil, men vi krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Men jeg skal ikke fortelle det til dem før jeg har vært på min 2. UL da jeg er 11+4, spesielt han har vært lei seg lenge og snakket ofte om vår døde baby.....
Gratulerer med nr 3 forresten!
 
Jeg er 38 år og venter nr 4 i januar :o) Har en på 19 år, en på 13 år, å yngste så langt er 11 år. Så dette blir en skikkelig attpåklatt for min del :o) 
 
Jeg er 38 og venter nr to 3. august (eller når som helts nå).
Storesøster ble to i april, så de blir ganske tette i alder da.

Synes det blir litt morsomme hopp i generasjonene når niesene mine på 20 har småbarn samtidig med meg, og venninner på min alder har barn som er ferdige med videregående...

Har heldigvis gode venninner på min alder med småbarn og
 
Venninner med småbarn hadde vært kjekt, men jeg har to nære som ikke ønsker seg barn (begge er over 40) og flere som begynte rundt 30 og som er finito ferdig ;-) og ei som har en sterilisert mann og samtidig ikke ønsker seg flere.
Så da virker det som jeg evt må finne meg noen nye venninner hvis dette skal være mulig.

Lillle:
Jeg har selv brukt ordet attpåklatt noen ganger, men har du tenkt over hva ordet definerer? emoticon
Denne blir en skikkelig sådan for mitt vedkommende (mitt første er 19 år), men for samboerens vedkommende så blir det bare 8 år mellom det kommende og barnet hans.
 
Jeg er 33 år og venter ei jente 17. august. Har ikke barn fra før. Skulle gjerne "funnet" flere som bor i Haugesund som får barn på den tiden.. 
 
Jeg er på alder med deg, men har bare et barn, hun er 2 nå og vi ønsker en liuten spire til..

Lykke til med graviditeten!!!!
 


elivev skrev:
Jeg er 33 år og venter ei jente 17. august. Har ikke barn fra før. Skulle gjerne "funnet" flere som bor i Haugesund som får barn på den tiden.. 

Jeg vet om flere som venter i August som skal føde på Haugesund Sykehus, men de er ikk medlemmer her da...

 
Jeg er 33 år. Har ei jente på snart 11 år og en gutt på snart 3 år. Venter en liten jente i oktober :-)
 
Jeg er 36 år, har en gutt på 2 år og har termin i slutten av august. :o)
 
Eg er 36 og skal ha den første i mars.
 
Jeg er 35 år og har termin i april. Jeg har 3 barn fra før - 3, 4 og 7 år. Han er 39 og har en fra på 9.

Så dette blir spennende :) Heldigvis kjenner jeg flere som har små og planlegger små - så neteverket er bra :)

Gleder oss veldig til dette.
 
Hei og hopp ;0)
ja, jeg og min mann venter nå vårt 3. barn.. termin er litt usikker.. men januar en gang ;o) vi har to stk fra før.. En gutt på så å si 12 år. Og ei jente på snaaaart 9 år.. (di har bursdag nå i august)
Vi snakker " atpåklatt" her og..
Blir litt rart da.. hehe.. alt på "nytt" på en måte. men vi gleder oss.. ;o)
(jeg blir 33 i løpet av året da.. ;o)
 
Jeg blir straks 39 år! Har en gutt på tre år og enda en liten kar ventes i november
 


SleepingBeauty skrev:

Jeg vet om flere som venter i August som skal føde på Haugesund Sykehus, men de er ikk medlemmer her da...



Jeg har visst ikke vært inne her på en stund.. Har vel egentllig funnet ut at jeg får vente på invitasjonen fra helsestasjonen og bli aktiv i barselgruppe på den måten. Vanskelig å få kontakt via nettet med dem som ikke er på nettet ;-)
 
Back
Topp