Noe på gang?

Lillemirakel<3

Flørter med forumet
Har i hele dag gått med hyppige kynnere, menssmerter, nedpress og vert i generelt dårlig form. Nå på kvelden har kynnerene tatt seg opp og kommer med 5-10 min mellomrom og varer ca 1 min. Har holdt på sånn i ca 1,5 time nå. Er ikke direkte vonde, heller ubehagelige. Blir spennende å se om det tar seg opp eller om det dabber helt av..
Noen andre som begynner å få symptomer på at ting kanskje er rett rundt hjørnet? :)
 
Jeg har hatt det sånn et par dager, men så dabber det av når jeg legger meg og er borte om morgenen[emoji85] litt skuffet hver gang[emoji57] spennende om det skjer mer action på din front, er vel naturlig at det kan begynne å skje litt fødsler i juligruppa etter hvert[emoji6]
 
Var sånn min fødsel starta sist, lå og kjente på sånne minuttslange kynnere hele formiddagen, og så gikk vannet litt utpå ettermiddagen. Men i ukene før det hadde jeg mange korte perioder med liknende regelmessige kynnere og nedpress som ikke utviklet seg til noe mer.

Veldig spennende tid vi har i vente nå!
 
Jeg har hatt det sånn et par dager, men så dabber det av når jeg legger meg og er borte om morgenen[emoji85] litt skuffet hver gang[emoji57] spennende om det skjer mer action på din front, er vel naturlig at det kan begynne å skje litt fødsler i juligruppa etter hvert[emoji6]
Huff så slitsomt det må være. Synst det har vært tungt nokk de andre dagene (lese ukene!)med kynnere som kommer ofte men som ikke har vært regelmessige. :/
Har på følelsen av at det kommer til å dabbe av og at det ikke blir fødsel enda. Men jeg krysser fingrer og tær på at det tar seg opp :)
 
Spennende! :) Hvor langt er du på vei? Håper det tar seg opp!
 
Huff så slitsomt det må være. Synst det har vært tungt nokk de andre dagene (lese ukene!)med kynnere som kommer ofte men som ikke har vært regelmessige. :/
Har på følelsen av at det kommer til å dabbe av og at det ikke blir fødsel enda. Men jeg krysser fingrer og tær på at det tar seg opp :)

Litt slitsomt, men trøster meg med at jeg blir satt i gang om en uke, så skal klare å holde ut;) Skal krysse fingrene for deg jeg og[emoji16] hvor langt på vei er du?
 
Spennende! :) Hvor langt er du på vei? Håper det tar seg opp!
Er bare 35 uker. Takk, jeg også :)
Litt slitsomt, men trøster meg med at jeg blir satt i gang om en uke, så skal klare å holde ut;) Skal krysse fingrene for deg jeg og[emoji16] hvor langt på vei er du?
Jeg er bare 35 uker på vei. Litt derfor jeg også tror at det ikke er the real thing enda. Men storebror kom i uke 37 og når jeg var på føden på kontroll sa de at de kom til å hjelpe meg videre om fødselen skulle starte nå og evt stoppe litt opp. De snakket og om muligheten for å sette meg i gang i uke 36-37. Så håper virkelig det starter av seg selv før det :)
Hvor langt er du på vei?
 
Er bare 35 uker. Takk, jeg også [emoji4]

Jeg er bare 35 uker på vei. Litt derfor jeg også tror at det ikke er the real thing enda. Men storebror kom i uke 37 og når jeg var på føden på kontroll sa de at de kom til å hjelpe meg videre om fødselen skulle starte nå og evt stoppe litt opp. De snakket og om muligheten for å sette meg i gang i uke 36-37. Så håper virkelig det starter av seg selv før det [emoji4]
Hvor langt er du på vei?

Blir spennende og følge med fremover da, du får holde oss oppdatert[emoji4] Jeg er 38+1 og er ganske forsynt av å være gravid nå[emoji57]
 
Kynnerene begynte å ta seg opp når vi gikk å la oss, og i 12 tiden var de gått fra og være ubehagelige til vonde. Ville ikke vekke mannen for jeg var fortsatt veldig innstilt på at dette kom til å gi seg. Så jeg stod opp og fikk unna litt husarbeid. Når klokken passerte 2 var jeg så trøtt og sliten at jeg gikk å la meg. Da merket jeg at det begynte å gå lengre og lengre til mellom kynnerene og fikk til slutt sove. Når jeg våknet i dag, litt skuffet over at det ikke tok seg opp, har jeg nesten ingen kynnere. Men jeg er ekstremt kvalm, har mye nedpress og veldig vondt nederst i magen. Så vi får se hvordan resten av dagen blir.
 
Kynnerene begynte å ta seg opp når vi gikk å la oss, og i 12 tiden var de gått fra og være ubehagelige til vonde. Ville ikke vekke mannen for jeg var fortsatt veldig innstilt på at dette kom til å gi seg. Så jeg stod opp og fikk unna litt husarbeid. Når klokken passerte 2 var jeg så trøtt og sliten at jeg gikk å la meg. Da merket jeg at det begynte å gå lengre og lengre til mellom kynnerene og fikk til slutt sove. Når jeg våknet i dag, litt skuffet over at det ikke tok seg opp, har jeg nesten ingen kynnere. Men jeg er ekstremt kvalm, har mye nedpress og veldig vondt nederst i magen. Så vi får se hvordan resten av dagen blir.
Så kjedelig at det stoppet opp, men ser du er 35 uker så er jo greit at baby får noen uker til i magen[emoji4]
 
Kynnerene begynte å ta seg opp når vi gikk å la oss, og i 12 tiden var de gått fra og være ubehagelige til vonde. Ville ikke vekke mannen for jeg var fortsatt veldig innstilt på at dette kom til å gi seg. Så jeg stod opp og fikk unna litt husarbeid. Når klokken passerte 2 var jeg så trøtt og sliten at jeg gikk å la meg. Da merket jeg at det begynte å gå lengre og lengre til mellom kynnerene og fikk til slutt sove. Når jeg våknet i dag, litt skuffet over at det ikke tok seg opp, har jeg nesten ingen kynnere. Men jeg er ekstremt kvalm, har mye nedpress og veldig vondt nederst i magen. Så vi får se hvordan resten av dagen blir.
Høres ut som kroppen jobber bra med modning! Håper du slipper alt for mange sånne runder før det begynner for alvor så du ikke blir helt utslitt!
 
Så kjedelig at det stoppet opp, men ser du er 35 uker så er jo greit at baby får noen uker til i magen[emoji4]
Joda, det beste er jo at ho får vere inni magen litt til. :) Håper bare at jeg ikke blir gående sånn lenge. Kjenner jeg er helt tappet for energi i dag. Og fy for et nedpress, klarer ikke sitte rett opp og ned for da sprenger det på, kjennes ut som om jeg sitter på hode til baby og at det er på vei ut :/
 
Høres ut som kroppen jobber bra med modning! Håper du slipper alt for mange sånne runder før det begynner for alvor så du ikke blir helt utslitt!
Ja håper dette hjelper på til når fødselen setter i gang skikkelig :)
Det håper jeg også! Er helt utslitt i dag hvertfall. Ser for meg at det også er grunnet til at jeg er grådig uggen og kvalm :/
 
Joda, det beste er jo at ho får vere inni magen litt til. :) Håper bare at jeg ikke blir gående sånn lenge. Kjenner jeg er helt tappet for energi i dag. Og fy for et nedpress, klarer ikke sitte rett opp og ned for da sprenger det på, kjennes ut som om jeg sitter på hode til baby og at det er på vei ut :/
Uff, må være helt forferdelig, håper du slipper å gå med slikt mas frem til hun kommer![emoji173]
 
Da er vi en tur på føden. Har gått med regelmessige kynnere en stund nå og baby har vert litt rolig menst dette har stått på.
Så nå sitter jeg med CTG registrering så blir det samtale med lege etterpå :)
 
Da er vi en tur på føden. Har gått med regelmessige kynnere en stund nå og baby har vert litt rolig menst dette har stått på.
Så nå sitter jeg med CTG registrering så blir det samtale med lege etterpå :)
Spennende! Oppdater oss da, om situasjonen tillater det :D
 
CTG registreringen var fin. Den viste regelmessige kynnere men siden de ikke er så sterke får vi reise hjem og ta tiden til hjelp. Ingen åpning men er myk? og moden :)
 
Back
Topp