Noe på gang?

Lotta915

Glad i forumet
Har hatt lite smerter i det siste da jeg plutselig fikk en kraftig forkjølelse. Følte meg bedre på dagen i går, men hoster fremdeles lett.
Fra kl 00.30 har jeg kjent en intens smerte i korsryggen og nedre del av magen. Nesten så det kjentes nedover beina også. Første kveld på mange uker at jeg må ha pute mellom beina, men det hjelper liksom ikke.
Føler det kommer og går da jeg har rukket å sovne i mellom, men våkner jo faktisk av at det er vondt.
8 dager igjen til termin for min del! Siden vi la oss i går kveld har jeg flydd på do også.

Har hatt to runder med regelmessige kynnere før, men de har gitt seg så fort jeg har gått å lagt meg for kvelden. Nå i natt er jeg våken for sikkert femte gang hittil.

Veldig spent altså!
 
Høres ut som noe kan være på gang.. Min fødsel sist startet med dårlig mage flere ganger på natten og kl 5 om morgenen gikk vannet.. Så kom lignende smerter i korsrygg regelmessig og det var rier[emoji16]
 
Hvordan vil smertestillende fubgere på slikt? Måtte ta i natt fordi jeg egentlig er ekstremt trøtt, håpet på litt søvn. Føles mildere i ryggen, men kjennes godt i beina og nederst i magen ennå.
Kun i ny og ne så jeg er jo usikker på om dette kun er kynnere også da.
 
Hvordan går det? Ville tatt en varm dusj, varmepose på ryggen og paracet kanskje så du får hvilt litt.. [emoji4]
 
Hvordan går det? Ville tatt en varm dusj, varmepose på ryggen og paracet kanskje så du får hvilt litt.. [emoji4]

Tok paracet i natt og fikk sovet et par timer hvert fall. Da jeg gikk på do i 10 tiden reagerte jeg veldig ved tørk, seigt gjennomsiktig slim og ganske mye av det. Utflod har jeg hatt litt av, men aldri måtte tørke så mye. Var to ganger på rad på do. Så lurer på om det er den berømte proppen?

Det er ellers vondt å sitte, syns presset nedover er der hele tiden. Tok også en dusj, hvis det er noe på gang vil jeg føle meg ren i hvert fall

Usikker på om kroppen lurer meg eller om det faktisk er noe.
 
Så spennende! Lykke til om det er noe på gang[emoji4][emoji1405]
 
Mandag 5 var jeg inne på sjekk og fikk vite det var modningsrier og 0.5 cm igjen av livmorhalsen. Så hadde jeg rolige dager frem til fredag 9. Da begynte det litt annerledes, men likevel mye av det samme. Ingenting som var regelmessig og følte vel mest at det var mageknip. Jeg var psykisk veldig rastløs og fant ikke roen til å sove eller noe. Lørdag og søndag fortsatte dette, aldri regelmessig her heller.
Mandag var jeg så sliten og skulle inn på føden for å få noe å sove på. Til sjekk var det 2 cm åpning så det viste jo at kroppen hadde jobbet.
Jeg hadde rier mens jeg var der, men de viste seg aldri på monitoren deres. De bare så det på meg at riene kom og gikk.
Jeg fikk noe å sove på og trodde jeg skulle hjem dagen etter, vi trodde det begge to for man kan jo gå lenge med 2 cm åpning.
Kl 4 på morgenen tok smertene seg opp, men fremdeles uregelmessig. Ringte samboer kl 6 og ba han skynde seg til sykehuset.
Pga dyr og andre ting kom han til kl 9, vi rakk å prate i en time før det ble ennå verre. Her var jeg da i aktiv fødsel.
4 timer senere var babyen ute, med 30 min pressrier. Kun 3 dager over termin.

Jeg har venninner som har gått med modningsrier i flere uker uten at noe har skjedd. Så glad for at det gikk fort med meg.
 
Gratulerer så mye! [emoji1][emoji254]
 
Gratulerer [emoji4][emoji272]
 
Back
Topp