"No e det på han igjen...."

tryllering

Betatt av forumet
I dag fikk jeg besøk av den fatale tanta. Hadde håpet oppe helt til det var rødt på papiret, men.... Men nå er det en ny periode med nye muligheter. [:)] Lenge leve opptimismen [:D] Gikk voldsomt lenge før jeg fikk mensen denne gangen, så jeg tror kanskje ting er litt i ulage etter SA.
Men vi får tro at det ordner seg denne mnd. Kryss fingrene, jenter!!![:D]
 
Fingrene krysses, snuppa[;)]
 
Bedre lykke nestegang!!!
 
Jeg var litt spennt på hvordan det gikk med deg, så jeg sendte deg en PM, men det er ikke sikkert du fikk den. Det er forferdelig ille å gå sånn og vente, så egentlig er jeg litt glad for at jeg fikk besøk av TR i dag. Slipper å gå sånn i uvissheten. Men enn at DU ikke har fått besøk ennå da...??? Har du tatt noen test de siste dagene eller??? Merkelig det der. [>:]
 
Snakker du til meg?
 
Kjedelig at tante kom... men lykke til med ny prøvetid tryllering.


Alltid kjedlig med sånn besøk, men man er ganske sjanseløs når hun først kommer [:D]
Men jeg ser du er inn i en ganske spennende periode. Håper virkelig du er gravid!!!
 
Hu tanta di eier ikke skam, Trine82[&:] Hu får komma nå, slik at dere kan starte prøvinga..
Men dere får prøve nå å, for el kommer før tanta...
 
fingrer å tær er krysset for at TR holder seg borte neste gang.[:)]

å fingrer å tær er krysset for at trine82 si tante komme nå snart.....[:D]

alle med forskjellige ønsker gitt![8D]
 
svarte deg på PM og jeg.. fikk du den ikke? hm... venter jeg ja.. venta 82 dager forrige gang og nå er det 52. Derfor jeg skal ringe gyn imorra, for dette gidder jeg ikke mer.. Tok test for 3 dager siden.. negativ....[:@]
 
hu eier ikke skam nei.. drittkjerring... Trodde det holdt med en lang periode, at det skulle komme i orden igjen da.. Men nei da..... Nå gidder jeg ikke vente mer... tar jo år og dag detta... 6 mnd siden jeg sluttet på pilla og kun to mens.... hmmm
 
krysser det som krysses kan [;)] lykke til alle prøvere[;)]
 
Krysser fingrene for at alt er i lage igjen nå etter Sa'n...Vi liker ikke hu dustetanta, men noen ganger er det greit å komme igang med syklusen igjen, og da er hu grei å ha!

Håper du blir gravid i denne perioden tryllering!!

Ønsker deg lykke til framover!

Lykkeklemmer fra M
 
Krysser fingrene for Tryllering [:D]

Trine! Hva sier akupunktøren?
 
Back
Topp