Nikotinfri snus

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Hva tenker dere om nikotinfri snus når man er gravid?
Har sluttet med vanlig snus, men hørte noen snakke om at nikotinfri snus heller ikke var bra?
 
Jeg har egentlig bare en erfaring å komme med... jeg ville slutta helt! Det er så mye enklere å falle tilbake til nikotinavhengiget igjen dersom du kjører nikotinfritt en periode. Jeg kutta helt, har ikke starta snart 2 år etterpå
 
Jeg har ingen aning, men min tanke er jo; hva er vitsen liksom? Er det ikke nikotinen man er avhengig av? Hva er da vitsen med nikotinfritt? I tillegg til alle mulig annet skadelig som du fyller babyen med gjennom snusen.
Må da være mye bedre å bare slutte med hele dritten? Mye bedre for din helse, barnets helse og miljøet.

(mobilen ga seg ikke, ville ha nikotinfritt til å være nikotindritt hver gang [emoji13][emoji85], så kunne ikke dy meg)
 
Jeg har egentlig bare en erfaring å komme med... jeg ville slutta helt! Det er så mye enklere å falle tilbake til nikotinavhengiget igjen dersom du kjører nikotinfritt en periode. Jeg kutta helt, har ikke starta snart 2 år etterpå
Jeg har ingen aning, men min tanke er jo; hva er vitsen liksom? Er det ikke nikotinen man er avhengig av? Hva er da vitsen med nikotinfritt? I tillegg til alle mulig annet skadelig som du fyller babyen med gjennom snusen.
Må da være mye bedre å bare slutte med hele dritten? Mye bedre for din helse, barnets helse og miljøet.

(mobilen ga seg ikke, ville ha nikotinfritt til å være nikotindritt hver gang [emoji13][emoji85], så kunne ikke dy meg)
Helt sant :p Det er vel bare den "vanen" med å ha noe under leppa. Har ikke rørt en snus siden august, men har ikke helt klart å holde meg borte fra den nikotinfrie. Men stoppa helt når jeg fant ut jeg var gravid. Er nok det beste å holde seg unna :)
 
Helt sant [emoji14] Det er vel bare den "vanen" med å ha noe under leppa. Har ikke rørt en snus siden august, men har ikke helt klart å holde meg borte fra den nikotinfrie. Men stoppa helt når jeg fant ut jeg var gravid. Er nok det beste å holde seg unna :)
Ja jeg tenker det må være det beste. De har jo forsket mye på at snus er like, om ikke mer, skadelig enn snus, så hvorfor utsette kroppen for det? Det skader iallefall munnhule innmari, så jeg ville like greit sluttet. Gamle vaner er vonde å vende, men man må jo takle endringer i livet [emoji6]


Samboer røyket før, så sluttet han, så sprakk han da eldste var baby. Uten at jeg visste det.. Så da jeg oppdaget at han røyket igjen, og vi hadde samsovet med liten baby ble jeg fly forbanna. Han sluttet å røyke, men begynte å snuse. Det gjør han enda, og eldstemann ble nettopp 9 år...

Han snuser ikke så ungene ser det. Det var ett krav jeg hadde.

Men det er ikke så gøy å finne snus i vaskemaskina, blir så guffen lukt av klærne... Fant en snusporsjon i sofaen til eldste også, etter at pappan hadde lest en kveld. Det er lite hyggelig. Og så er det jo alltid historier om små barn som finner snus på lekeplasser og putter i munnen. De blir syke.
Jeg ville ikke tatt sjansen på det rett og slett med små barn i hus.

Jeg bare sender deg en tommel opp for at du har sluttet [emoji106]
 
Back
Topp