Nettene og morgenen

Knopp

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Vesla sover veldig godt om nettene. Hun sover ofte 4-5 timer første del av natten også sover hun ca 3 timer neste del. Etter denne våkner hun ca hver time for mat før vi står opp.
Det jeg lurer på er at noen ganger våkner jeg av at hun gråter, men så sovner hun igjen og da sovner jeg også. Våkner flere ganger av at hun gjør dette. Har noen ganger sett på klokka første gang jeg våkner til jeg velger å ta henne opp. Det kan fort ha gått 3 kvarter. Er det dårlig av meg og ikke ta henne opp før? Bør jeg ta henne opp å gi henne mat eller drømmer hun bare tro?
 
Det skjer nesten hver natt her. Så lenge mini sovner igjen gjør jeg ingenting, vil unngå vekke han mens han sover. Tror at de gråter i søvne, velger å tro at han drømmer at noen tar vekk puppen [emoji23]
 
Last edited:
Her gråter hun også i søvne noen ganger, mest på dagtid eller på morgenen. Tenker også at hun drømmer, eller at d kniper i magen. Så lenge hun slutter og sover rolig videre, lar jeg henne bare ligge!
 
Det hende seg de gråter litt i søvne, ja. Jeg vekker ikke min om han sovner igjen. Er de sultne så sovner de sjeldent igjen.
 
Her avventer jeg alltid litt for å se om hun sover eller ikke. Hun kan åpne øynene og grine to sek for så å sove videre. Jeg tolker det som om at hun sover ;) Tar henne opp om hun griner lengre eller blir liggende med åpne øyne :)
 
Åh! Har ikke tenkt at dette var "vanlig". Forum ass!
Jeg har selv hatt dårlig samvittighet for at jeg sovner når han ligger slik, men han sovner jo selv. Vi står opp når han våkner skikkelig, for det gir han fint beskjed om :p Så godt å lese at andre erfarer og tenker det samme da.
 
Ah, på morgenen driver han på sånn her også. Smågråting, så innen jeg har kommet meg opp på albuene er han sovnet igjen :p tror at gråtingen blir verre om jeg vekker han så har ikke gjort det :)
 
Skjer hver natt her og, prøver å gi ho mat, men da bare kniper ho igjen munnen og blir stille igjen :)
 
Back
Topp