Neste bilsete

Vi vurderer også dette.. Men vet du hvordan dette setet er i forhold til de nye reglene som kommer i juni/juli? Syns det er et praktisk og ikke minst lekkert sete :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Per nå er det kun besafe og maxicosi som er ifølge de nye reglene som kommer.
 
Vi har akkurat vært å kjøpt Besafe Izi Kid :D Ble det nyeste, som er godkjent i hytt og pine :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Vi har akkurat vært å kjøpt Besafe Izi Kid :D Ble det nyeste, som er godkjent i hytt og pine :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Fikk dere prøvd det i bilen før dere kjøpte? Hun i butikken sa det var lurt å prøve siden det er såpass ruvende :) Jeg tror jeg Faller på besafe sitt sete - om jeg får plass i baksetet ;)
 
Fikk dere prøvd det i bilen før dere kjøpte? Hun i butikken sa det var lurt å prøve siden det er såpass ruvende :) Jeg tror jeg Faller på besafe sitt sete - om jeg får plass i baksetet ;)
Vi kjøpte på Babyshop Ryen. Kjempebra service og hjelp.Prøvde i bilen først- har en Ford Focus 2012 modell, jeg måtte sette setet mitt litt lenger forover bare, men på ingen måte dårlig plass til beina av den grunn :) Mini sitter som en konge :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte på Babyshop Ryen. Kjempebra service og hjelp.Prøvde i bilen først- har en Ford Focus 2012 modell, jeg måtte sette setet mitt litt lenger forover bare, men på ingen måte dårlig plass til beina av den grunn :) Mini sitter som en konge :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Hva heter det setet?:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Vi kjøpte på Babyshop Ryen. Kjempebra service og hjelp.Prøvde i bilen først- har en Ford Focus 2012 modell, jeg måtte sette setet mitt litt lenger forover bare, men på ingen måte dårlig plass til beina av den grunn :) Mini sitter som en konge :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja - det er der jeg også har vært og forhørt meg. Veldig god hjelp der. Ja - men da tror jeg jeg skal få plass til det i bilen min også. Så bra :)
 
  • Liker
Reactions: H27
Ja - det er der jeg også har vært og forhørt meg. Veldig god hjelp der. Ja - men da tror jeg jeg skal få plass til det i bilen min også. Så bra :)
God service der? Haha, jeg holdt på å dø i køen der på vei hjem fra fødeavdelingen 7. januar! Hahaha .. Da var jeg dårlig, da!


Sent from my iPad using BV Forum
 
God service der? Haha, jeg holdt på å dø i køen der på vei hjem fra fødeavdelingen 7. januar! Hahaha .. Da var jeg dårlig, da!


Sent from my iPad using BV Forum

Sist jeg var der møtte jeg en dame som kunne mindre enn meg... Syns ikke jeg fikk så god service. Men det er vel flere som jobber der som sikkert er hyggelige og flinke:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Babyshop skal kjøre kampanje på Cybex neste uke. Tror det blir et sirona på oss da. BeSafe tar for stor plass, ser det ut til. Har det nå, og bare såvidt jeg har plass til knærne i forsetet. Har noen fler her kjøpt nytt sete siden tråden var aktiv sist?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har kjøpt besafe izi kid i-size:) Veldig fornøyd:) Har det i en golf og det går bra. Men nå er jeg bare 1.60 da;)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app
 
Må bare si det..... Cybex Cirona <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Cybex sirona er berre supert! So lett å få mini på plass, og det ser ut som om ho sitter ganske so komfortabelt også :)
 
Har hørt mye bra om sirona, så tenker vi går for det på neste :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi kjøpte Cybex sirona, og så langt er jeg superfornøyd! Slipper å brekke ryggen på å ta mini (mini og mini, fru Blom - 10 kg?) ut og inn av bilen. Nå skal vi prøve den på en litt lenger tur i helga! :)
Den kom ikke på kampanje hos Babyshop, men er til 3999 på Bilextra mange steder nå. :) Sparte 800 :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp