Nei, nå må vi stå på her :p

Sist jeg deltok i en skravlekonkurranse gikk det utover baby og hus. Gjorde ikke annet i ei uke enn å trykke på telefonen...og enda vant vi ikke. [emoji38]
 
Er det de som skravler mest som vinner?? Vi er jo minimum antall med så er nok enklere med de som er mange i en gruppe :)
 
Er det de som skravler mest som vinner?? Vi er jo minimum antall med så er nok enklere med de som er mange i en gruppe :)

Jeg skjønner ikke helt hvordan dette funker, for er det slik at alle innlegg som blir skrevet teller, selv om noen av innleggene som er skrevet kommer fra noen som ikke deltar?
Eller teller man kun de vi som deltar har skrevet?:p
Vet ikke hva premiene er en gang, deltar bare for å litt skravling på gruppa [emoji23] aldri hadd vinnerlykke heller [emoji23][emoji23]
 
Jeg skjønner ikke helt hvordan dette funker, for er det slik at alle innlegg som blir skrevet teller, selv om noen av innleggene som er skrevet kommer fra noen som ikke deltar?
Eller teller man kun de vi som deltar har skrevet?:p
Vet ikke hva premiene er en gang, deltar bare for å litt skravling på gruppa [emoji23] aldri hadd vinnerlykke heller [emoji23][emoji23]
Alle innlegg teller, samme om du deltar eller ikke :)
 
Wææ, har ikke fått det med meg før nå, så nå er det bare å peise på ;)
 
Var litt festlig å lese reglementet, ikke lov å copy paste inn tekst, ikke skrive bare ja nei og sånn.. sier jo litt da
 
Mini krever jo mye denna tiden så går jo ikke å skrive heeele tiden da :p åssen får de det til??
 
Back
Topp