Negativ test 10 DPO.. *Oppdatert 11 DPO!!*

Minni

Forelsket i forumet
Og skuffelsen kjennes ganske godt!

Selv om jeg VET at det kan være for tidlig, og at testen kan bli positiv senere, så har jeg mine tvil.

Noen andre som prøvde å teste 10 dpo, og testet negativt?

_________________________________

Oppdatering 11 DPO!

Våknet i morges og tuslet etterhvert på do. Tenkte at jeg fikk ta en graviditetstest idag også da, siden jeg reiser bort idag, og blir borte hele pinsa.
Tok en el. test med det samme.
Etter 2-3 minutter så sjekka jeg de. El.testen var negativ, kasta den i søpla.
Så kika jeg på gravidtetstesten, der er det TO STREK! Den ene er himla svak, men jeg ser den!

Å hjelpes meg!!


 
Det kan nok være for tidlig å teste ja. Jeg fikk negativ 10 dpo og 13 dpo, men positiv fra 14 dpo :)
 
Det varier nok litt fra person til person og fra svangerskap til svangerskap.
Med første mann testet jeg positivt kun få dager på overtid. Denne gangen vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre. Skal jeg ta en test im en uke, når det i følge kalenderen kan vise om jeg er gravid - eller skal jeg vente til når jeg skal ha mensen? den kommer ALLTID når den skal... hva syns dere?  spørs om jeg klarer å vente da, men i og med at detter er første forsøk etter at vi sluttet med p-pillene for 3 uker siden, så har jeg ikke akkurat troen på at jeg skal være gravid da, he he.. jeg bare krysser fingrene og håper. Knis.  Så gjerne jeg skal spare testen jeg har liggende litt........
 
Flere?
 
he he, ja hvorfor ikke  ?  knis
 
Haha

Men seriøst.. Jeg kan vel ikke gi opp håpet heeeelt enda. Selv om mange tester positivt 10 dpo, så er det veldig mange som tester negativt også har jeg funnet ut etter en rask google runde!

Vet jeg ikke greier å holde meg lengre enn til i morgen tidlig. Så da blir det et nytt forsøk!
 
Jeg er vel omtrent like langt som deg, og testet i går og fikk neagativ test.. men tenker at det nok var for tidlig om jeg er det, så skal nå vente i 3-4 dager til..
 


prøver på nr 2 skrev:
Jeg er vel omtrent like langt som deg, og testet i går og fikk neagativ test.. men tenker at det nok var for tidlig om jeg er det, så skal nå vente i 3-4 dager til..


Så du greier å vente i 3-4 dager før du tester igjen?

Hzdde bare jeg også greid det. Men jeg bare mååååå teste, selv om jeg vet hvor skuffa jeg blir når testen er hvit. Testoman ja..
 
Vet ikke om jeg klarer det, hehe, men det er det jeg innstiller meg på å klare. ;) men kjenner jeg meg rett så blir det sikkert før. ;)
 
Krysser fingrene for oss begge to!
 


Minni skrev:
Krysser fingrene for oss begge to!



Jeg krysser fingre og tær for dere begge to. Skulle så gjene tatt en test ikveld jeg også, men skal på nattevakt og vet at den ikke hadde blitt noe særlig dersom jeg på forhånd hadde fått en negativ test - så jeg skal vente til etter helga (om jeg klarer)
 
Jeg ser vi ligger nokså likt i syklusen også, blir spennende å følge dere. Herlig med et forum der vi er i samme båt.
 
Krysser fingrene for deg også Linka_lill!! Håper så inderlig at det klaffer for oss alle! :)
 
Oppdatert!
 
Da tar jeg sjansen på å gratulere deg, og ønske deg velkommen hit jeg:-)
 


Baby4us skrev:
Da tar jeg sjansen på å gratulere deg, og ønske deg velkommen hit jeg:-)



Signerer denne!  Gratulerar så mykje!
 
En strek er en strek! Gratulerer
 
Så moro da. :) gratulerer.. :) en strek er en strek, selv om den er sterk eller svak. ;)

 tror jeg må teste i morgen jeg med en clearblue, så får vi se hva den sier. :)
 
Så fantastisk, gratulerer så mye.
Jeg kan konstantere at det ikke var vår tur denne gangen - Mensen kom for første gang etter p-pille slutt idag, en uke før min vanlige syklus. Jeg var nok vel håpefull på at jeg skulle bli gravid såå fort, men vi lever jo alltid i håpet. Så da begynner vi på nytt, både med ny syklus og fortsetter prøvingen - stemningen er god den. Som min kjære sa så fint (for å trøste en jo litt trist frøken) "men vi kan jo ikke bli ferdig med morroa (les: jobben)så fort"  he he. De får nå sagt det...
 
Back
Topp