Nedtelling til uke 12 ❤️

Godt å se vi er flere som har det sånn værr litt nervøs de siste dagene! :)

Merker selv at det er lett å bli nærvøs. . Så forstår deg godt ☺ men nå er vi nesten i mål med de første 12 ukene ☺
Jordmor hørte friske fine hjerteslag igår ☺
 
Merker selv at det er lett å bli nærvøs. . Så forstår deg godt ☺ men nå er vi nesten i mål med de første 12 ukene ☺
Jordmor hørte friske fine hjerteslag igår ☺

Så bra+ :D
Ja vi er det, her vil de ikke lytte etter hjerneslag før om en ukes tid -.-'
Hjelper lite på nervøse meg!
 
Så bra+ :D
Ja vi er det, her vil de ikke lytte etter hjerneslag før om en ukes tid -.-'
Hjelper lite på nervøse meg!

Hun sa hun ville gjøre et lite forsøk om jeg ikke ble nærvøs om hun ikke fant den.. for hun sa det er litt tidlig og kan være vanskelig å finne☺
 
Hun sa hun ville gjøre et lite forsøk om jeg ikke ble nærvøs om hun ikke fant den.. for hun sa det er litt tidlig og kan være vanskelig å finne☺

Her tørr de ikke før utti uke 12+☺
Men skal på Ul neste torsdag så bare smøre meg med tålmodighet!
Hang over do skåla igjen i dag så nervøsiteten har tatt en pause!
 
Her tørr de ikke før utti uke 12+☺
Men skal på Ul neste torsdag så bare smøre meg med tålmodighet!
Hang over do skåla igjen i dag så nervøsiteten har tatt en pause!

Så bra at du er mindre nærvøs. . Vet ikke om jeg skal si det er bra at du henger over doskåla da ;)
 
Så bra at du er mindre nærvøs. . Vet ikke om jeg skal si det er bra at du henger over doskåla da ;)

Takk! :) nå er nervøsiteten borte etter å ha sett lille sparke og vinke i går på UL! :)

Nei jo ja :p akkurat når jeg er på det stadiet med reddsel er det greit å henge over do skåla! :p
 
1 dag i følge forje UL og 5 dager i følfe4 gårsdagens UL men gårsdagens måling var litt usikker så skulle forholde meg til forje ril uL'n på torsdag!
 
7 dager :):)
 
2 dager :eek:
 
6 dager :)
 
0 DAGER IGJEN! Endelig uke 12 :D
 
Back
Topp