Nedtelling til TUL

3 dager! :D
 
17 dager, syns ikke akkurat tiden flyr nei. :p
 
Når velger dere å ta tidlig ul? Og er det noen spesiell grunn til at dere velger akkurat den uken?
 
Vi får automatisk tul i uke 8 da vi har hatt ivf.. Greit å se om vi venter en eller to da vi satte inn to egg
 
Når velger dere å ta tidlig ul? Og er det noen spesiell grunn til at dere velger akkurat den uken?

Fikk automatisk fra sykehuset da jeg mista i uke 24 grunnet morkakesvikt. Da ville de sette meg opp til en rundt uke 8, og så en igjen i uke 10-12 når morkaka har tatt over. Hadde jeg enten vært førstegangs eller hatt et normalt svangerskap bak meg hadde jeg valgt rundt uke 11-12 selv fordi man da ser mye mer og det ser ut som en baby. :p

Vi får automatisk tul i uke 8 da vi har hatt ivf.. Greit å se om vi venter en eller to da vi satte inn to egg

Ooh ekstra spennende!
 
Jeg velger å ta privat tul pga jeg har hatt MA før og føler meg tryggere på å se det er liv i reka[emoji4] fikk time i uke 8
 
6 dager igjen [emoji3][emoji3]
TUL 7+0 her fordi det var IVF :)
 
Prøver, og holde meg til vanlig UL via sykehuset denne gang. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :p
 
Jeg har booka en ultralyd hos privat gyn 11+1 så det er nesten 7(!) uker til... jaja, så var det dette med tålmodighet da.
 
Jeg også ønsker tidlig ul, tenker å bestille meg time i morgen. Trenger litt hjelp da jeg er usikker på hvilken uke jeg skal velge..:bored: Har lyst på veldig tidlig for å se til at ting er greit og ikke vente for å bli skuffet.. samtidig er det ingen garanti for noe som helst og man ser vell "mest og finner ut av mest rundt uke 11 og utover? Hva anbefaler dere.. ? Kanskje jeg skal klinke til å bestille to timer :angelic:
Er 4+2 bare
 
TUL imorra :D :D
 
Jeg også ønsker tidlig ul, tenker å bestille meg time i morgen. Trenger litt hjelp da jeg er usikker på hvilken uke jeg skal velge..:bored: Har lyst på veldig tidlig for å se til at ting er greit og ikke vente for å bli skuffet.. samtidig er det ingen garanti for noe som helst og man ser vell "mest og finner ut av mest rundt uke 11 og utover? Hva anbefaler dere.. ? Kanskje jeg skal klinke til å bestille to timer :angelic:
Er 4+2 bare

Jeg har selv valgt uke 7 og uke 13. Da får jeg se et hjerte banke (forhåpentligvis) og i uke 13 kan man se en baby og ha fosterdiagnostikk :)
 
Back
Topp