Nedtelling til termin!!!

Overtid +1 dag, men det er ultralydterminen (som var korrekt forrige gang, men ikke denne gangen). Har selv regna meg frem til at fredag 26 er termindagen så hun har med å komme da for jeg har vært lei i over 4 uker!! (lov å håpe) :hungover:
 
Menstermin idag❤️ UL-termin om 2 dager :)
 
Termin+3. Overtidskontroll bestilt og fikk time onsdag 31.08.. begynte å hylgrine etter samtalen for det virker så uendelig lenge til. Alle disse nettene med minimalt med søvn gjør meg helt tullete og utrolig sår. Har så lyst til å gå i dvale. Dumme kroppen og trege baby :grumpy:
 
Termin+3. Overtidskontroll bestilt og fikk time onsdag 31.08.. begynte å hylgrine etter samtalen for det virker så uendelig lenge til. Alle disse nettene med minimalt med søvn gjør meg helt tullete og utrolig sår. Har så lyst til å gå i dvale. Dumme kroppen og trege baby :grumpy:

Ja, man blir jo helt tullete.. Jeg har fortsatt 4 dager til termin, men holder på å klikke allerede.. :-O
Trodde jeg skulle få før, for det gjør alle andre i familien xD

Men sier det samme til deg som jeg sier til meg selv: hold motet oppe, og tenk at hver dag er en dag nermere babyen uansett ;-) Og plutselig skjer det noe! :)
 
Back
Topp