NEDTELLING TIL PERMISJONSSTART

59 dager :) Siste permisjon på meg, så dette skal virkelig nytes!
 
56
 
Jeg også. Har termin 27 mai, så er av de aller siste. Føler alle er så langt på vei unntatt meg her :p

Her og! Men har 26 mai da, så er bittelitt før deg! [emoji51][emoji23]
 
Jeg går ut i permisjon mandag 10., så ja, starter permisjonen med "påskeferie". Har termin 30.april.

Om jeg skulle talt arbeidsdager så er jeg vel nede i 30 dager eller noe..
Gruppen heter Mai2017, så derfor ble jeg overrasket at noen starter permisjon så tidlig :) Selv om jeg vet der er lov å starte flere uker tidligere også. Men hvis du har termin i april (kan jo i realiteten bli mai), så er det forståelig.
 
53 dager.
 
55
 
Jeg går ut i permisjon mandag 10., så ja, starter permisjonen med "påskeferie". Har termin 30.april.

Om jeg skulle talt arbeidsdager så er jeg vel nede i 30 dager eller noe..
Gøy at det er flere tidlige her. Jeg har termin 4. mai. Går ut i perm 13. april, men da har jeg påskeferie, så i praksis går jeg ut fredag før påske, 7. april.
41 dager til!
 
30 arbeidsdager igjenn. 2 mnd til første dag i permisjon! :)
 
Gøy at det er flere tidlige her. Jeg har termin 4. mai. Går ut i perm 13. april, men da har jeg påskeferie, så i praksis går jeg ut fredag før påske, 7. april.
41 dager til!

Samme her, går ut 2. påskedag i teorien. Men i praksis blir det fredagen før påske :)
 
54
 
Gruppen heter Mai2017, så derfor ble jeg overrasket at noen starter permisjon så tidlig :) Selv om jeg vet der er lov å starte flere uker tidligere også. Men hvis du har termin i april (kan jo i realiteten bli mai), så er det forståelig.

Grunnen til at jeg er her, er at menstermin min er 6.mai, og det var den i fulgte i starten.
 
Fram til påskeferien :) det skal bli så deilig!
 
Back
Topp