Nedtelling til OUL

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Hvor lenge har du igjen?
 
5 uker 5 dager
 
Ikke fått dato enda da jeg ikke har vært på første kontroll. Skal til lege 13+4 (kommende tirsdag) for første kontroll og håper jeg får dato like etter å ha vært der.
 
7 uker og 5 dager!! Har jo fått time så himla seint. Så seint som uke 19+5. Noen senere? :anyone

Får se om termin blir flyttet frem ved tul..kanskje jeg kan gå flyttet den frem da. I forrige svangerskap ble jeg flyttet frem én uke,så blir spennende å se;)
 
7 uker og 5 dager!! Har jo fått time så himla seint. Så seint som uke 19+5. Noen senere? :anyone

Får se om termin blir flyttet frem ved tul..kanskje jeg kan gå flyttet den frem da. I forrige svangerskap ble jeg flyttet frem én uke,så blir spennende å se;)
Jeg har ikke senere men uke 19+2, så ganske likt! :facepalm:
 
7 uker og 5 dager!! Har jo fått time så himla seint. Så seint som uke 19+5. Noen senere? :anyone

Får se om termin blir flyttet frem ved tul..kanskje jeg kan gå flyttet den frem da. I forrige svangerskap ble jeg flyttet frem én uke,så blir spennende å se;)


Ja jeg skal dit når jeg er 19+6 :wtf:

Jeg har time 18. Mai.
 
Jeg har også time 18.mai! 19+4 er jeg visst (telte litt feil:hilarious:). Skal på Ullevål! Hva med deg?

Jeg skal til Nordfjordeid. Så ikke noe særlig sjanse for at vi møter på hverandre. :laughing002

Jaja vi får iallefall en spennende 17. Mai vi to da. Gå og være spent på dagen etter. Haha
 
39 dager
 
Back
Topp