Nedtelling til maks overtid

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Tenkte at det er fint å kunne telle ned til maks overtid, da det er stor sannsynlighet for at noen må vente til igangsetting. :) Godt å ha en endelig dag å forholde seg til i all ventinga :)
 
Luuuurt!!!! Nå gleder du mitt hjerte :hilarious::Heartred
 
~Jeg får gå maks 7 dg over, så dvs blir indusert siste dag 16.desember, det er en lørdag da.

~ Og overtidskontroll skal være på dag 6, så kan jo håpe jeg blir satt igang da.

~Årsak: svangerskapsdiabetes.
 
Var lurt det i grunn, en god sjanse for at det blir en realitet :p Blir igangsett den 25 desember om han ikke har kommet seg ut før det :cool:
 
Jeg tror sykehuset her forholder seg til 11 dager etter termin (men litt usikker, da jeg har en stund til termin enda og ikke har fått spesifikk info om det). Da blir det vel 28.12. :) Det er da 29 dager til :)
 
Maks overtid her er 11 dager, så 15 dager til (termin 2.des) :happy:
 
Var lurt det i grunn, en god sjanse for at det blir en realitet :p Blir igangsett den 25 desember om han ikke har kommet seg ut før det :cool:
Glemte å skrive at da er det 25 dager igjen til mulig igangsetting
 
maks overtid er 11 dager. Termin er 15 desember, så vil bli satt igang senest 26.12, om 27 dager:)
 
Jeg får max gå til 42+0. Det er 6 uker og 1 dag til. Altså 43 dager.
 
Er vel 11 dager over maks, så da kommer vi til 28. desember, 29 lange dager...
 
Maks overtid er 23. desember. Har veldig lyst til å spørre dem om det er mulig å eventuelt bli satt i gang såpass tidlig at jeg kan skrives ut fra sykehuset før jul, inkludert med to dager på sykehuset. Har virkelig ikke lyst til å gå glipp av julaften bare fordi de skal være så innmarie på at det må gå 9-10 dager naturlig over. :confused:
 
Back
Topp