Nedtelling fra 100 dager!

Formen er ganske bra bortsett fra at bekkenet gjør at jeg er 100% sykemeldt. Så det er litt kjedelig, men jeg greier jo ikke å beherske meg, så gang på gang gjør jeg for mye [emoji28]
Ja, er veldig spent på hvor lenge lillebror får ligge i magen. Og håper vi ihvertfall får komme til uke 34, men helst uke 36.
Krysser fingrene for at du går så lenge som mulig, både for din del og for lillebrors del. Hva var egentlig årsaken til at han må komme før?
 
Krysser fingrene for at du går så lenge som mulig, både for din del og for lillebrors del. Hva var egentlig årsaken til at han må komme før?
Ja, det gjør jeg også, Men å for storesøster sin skyld. Slipper jeg å være så lenge borte på en sykehus som er snart 3 timer unna.

Jeg er rh- og han rh+ og jeg har så mye antistoffer og har hatt det hele veien. Så antistoffene mine om de stiger mye så vil han få blodmangel. Og får han blodmangel før uke 32/34 Så vil ha få blodoverføring mens han fortsatt er i magen, etter det så vil de få han ut å gi han blod[emoji4]
Og jeg har allerede født et barn med blodmangel, der hennes blod gikk over i mitt blod. Så pga det så vil de ikke la meg gå lengre enn til uke 37/38 uansett.
 
Ahh.. da skjønner jeg problemstillinga. Får håpe det holder seg så stabilt som det kan fremover, og forhåpentligvis så nært opp mot uke 37/38 <3 Når kom storesøster i fht termin?
 
Ja, det gjør jeg også, Men å for storesøster sin skyld. Slipper jeg å være så lenge borte på en sykehus som er snart 3 timer unna.

Jeg er rh- og han rh+ og jeg har så mye antistoffer og har hatt det hele veien. Så antistoffene mine om de stiger mye så vil han få blodmangel. Og får han blodmangel før uke 32/34 Så vil ha få blodoverføring mens han fortsatt er i magen, etter det så vil de få han ut å gi han blod[emoji4]
Og jeg har allerede født et barn med blodmangel, der hennes blod gikk over i mitt blod. Så pga det så vil de ikke la meg gå lengre enn til uke 37/38 uansett.

Vi er like langt, vi er begge rh-

Hvis du kan drøye fødselen en uke så kan vi få barn samme dag også! :joyful:
 
38 + 6

se positivt på det, du slipper å gå på overtid :joyful:, og du får møtt baby tidligere :). Men du skulle kanskje settes igang?
Ja, er ganske glad for at jeg slipper å gå helt ut. [emoji4]
Vet ikke enda om jeg får føde normalt eller om det blir KS.
 
83 [emoji1]
 
79[emoji4]
 
Back
Topp