Nedpress og kynnere

SnartMammaTil2<3

Andre møte med forumet
Hei! Har hatt nedpress og kynnere som kjennes ut som heftig menssmerter.. Hvor lang tid tok det før fødselen var i gang hos dere fra dere kjente på dette?
Er 32+4, har vært innom føden og fått lungemodningssprøyter til mageboeren om hun ønsker å komme slik som de hadde misstanke om.. Går egentlig bare å venter på at det enorme nedpresset med murringene skal gi seg eller at hun melder sin ankomst...
På forhånd takk for svar
 
Hei! Har hatt nedpress og kynnere som kjennes ut som heftig menssmerter.. Hvor lang tid tok det før fødselen var i gang hos dere fra dere kjente på dette?
Er 32+4, har vært innom føden og fått lungemodningssprøyter til mageboeren om hun ønsker å komme slik som de hadde misstanke om.. Går egentlig bare å venter på at det enorme nedpresset med murringene skal gi seg eller at hun melder sin ankomst...
På forhånd takk for svar

Fikk dette i uke 25, og var inne flere ganger fordi de trodde jeg var i fødsel. Måtte ta det med ro resten av svangerskapet, og hadde tvungen sofatjeneste de siste ukene opp mot uke 37. (Skulle tatt det med ro etter det også, men babyen kom jo...)
Babyen kom 37+0.

Du bør si ifra hvis du er bekymret for at noe er i gjære. Håper hun holder seg der inne noen uker til! <3
 
Hadde av og på i noen uker, masse mas om nettene så jeg ikke fikk sove. 8 dager før fødselen var jeg sikker på at det var i gang, hadde en viss regelmessighet i kynnerne, men det dabbet bare av. Hadde også et par cm åpning i god tid før fødsel. Ble altså til at jeg gikk 3 dager på overtid... Men merket tydelig da det gikk over til å bli rier i alle fall, hadde jo født før og da den første ria kom tenkte jeg "ja! Sånn var det ja!"
 
Hadde så sinnsykt vonde kynnere fra uke 16, at jeg i aktiv fødsel utbrøt, dette gjør jo mindre vondt enn kynnere. Jeg fødte 11 dager på overtid. Jeg måtte stoppe all aktivitet, puste gjennom og gjerne legge meg ned når jeg fikk kynnere inntil hver time fra uke 16. Ble aldri tatt alvorlig ang dette, selv om jeg var redd hele veien for at noe skulle skje.
 
Vil bare ønske deg masse lykke til men håper hun venter litt til med å komme [emoji5]
 
Back
Topp