Navne-app?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Noen som vet om en god babynavn app?
Er litt lost og vil gjerne finne inspirasjon, samt lagre de navnene jeg har som favoritter.
 
Fant en som heter "navn til barnet", men den kostet 22kr i AppStore. Den kan du lagre navnene i.
 
Fant en som heter "navn til barnet", men den kostet 22kr i AppStore. Den kan du lagre navnene i.

Hadde mest lyst å finne en gratis [emoji6] men har du prøvd den? Fornøyd?
 
Hadde mest lyst å finne en gratis [emoji6] men har du prøvd den? Fornøyd?
Var en god del navn i den, litt statestikk osv og greit å kunne lagre navn. Og billigere enn å kjøpe en navnebok Men man finner jo mye også på nett.. ikke like lett å bare lagre, men man kan jo notere
 
Var en god del navn i den, litt statestikk osv og greit å kunne lagre navn. Og billigere enn å kjøpe en navnebok Men man finner jo mye også på nett.. ikke like lett å bare lagre, men man kan jo notere

Nei, men da ofrer jeg de kronestykkene og laster ned den appen [emoji6] Gidder ikke kjøpe bok, hvertfall ikke enda.
 
Noen som vet om en god babynavn app?
Er litt lost og vil gjerne finne inspirasjon, samt lagre de navnene jeg har som favoritter.
Det er mange gratis der også. Bare søk på baby names. Jeg har prøvd opp til flere [emoji4]
 
Vi har brukt babynames, norsk versjon. Der kan du gå gjennom liste og trykke hjerte på de du liker. Fikk mannen til å gjøre det samme, så sammenlignet vi. Er ikke det største utvalget, men funket i alle fall som en start [emoji4]
 
Bruker en som heter 5000 baby names. Den har som navnet sier maaange navn [emoji14] Kan også lagre favoritter og man får opp opprinnelse og betydning.
 
Brukte pregnancy appen (gratis). Den har navn basret på mange land. Ikke norge da, men vi så etter navn som uttales likt på norsk engelsk og cebuano.

Vi har funnet navn der som begge er enig i. Hurra.
 
Back
Topp