Nattpatrulje..

Amnion

Glad i forumet
God kveld/natt i stuen:) lurte på her jeg satt fortvilt atter en gang av å være eneste forelder nattetid. Knøtts andre forelder tar nemlig pause på natt. Han sover med ryggen til all uro og gråt. Hvordan er deres bedre halvdeler? Bare fryd og gammen eller er dette normal pappa-behavior...?
At det er grobunn for mye edder og galle her i huset er det ingen tvil om. .det hjelper bare ikke! Idag har jeg gått i søvne hele dagen..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Med førstemann så var det stort sett jeg som sto opp på natta, selv om han var flaskebarn. men i helgene hadde vi som regel en natt hver.
Med lillebror er det bare jeg som tar han, men jeg ammer så da er det naturlig. Heldigvis så er han flink å sove på natta :)
Storebror har aldri vært flink å sove, våkner stort sett hver natt ennå:confused: men nå er mannena flink, det er som regel han som tar storebror på natta;) men må som regel dytte i han, har godt sove hjerte.

Du får dytte mannen ut av senga på natta:p håper det ordner seg:)


Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Her og sove min kjære seg gjennom alt, mens eg sprette opp av den minste lyd! Men eg synes forsåvidt det er heilt greit, han skal tross alt opp på jobb kl 05.30 og eg kan ligge til rundt 8.30 før vetleguten vil stå opp somregel. No har me heldigvis ikkje hatt mangen våkennetter, det er bare opp og få pupp eller tutt og så sovner me igjen. Trur nok han hadde måtta ta nåken netter om det hadde vore snakk om byssing og hyling om natta.


Sent from my iPad using BV Forum
 
God kveld/natt i stuen:) lurte på her jeg satt fortvilt atter en gang av å være eneste forelder nattetid. Knøtts andre forelder tar nemlig pause på natt. Han sover med ryggen til all uro og gråt. Hvordan er deres bedre halvdeler? Bare fryd og gammen eller er dette normal pappa-behavior...?
At det er grobunn for mye edder og galle her i huset er det ingen tvil om. .det hjelper bare ikke! Idag har jeg gått i søvne hele dagen..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Kan du sove litt på dagen kanskje? Synes at vist det er slik at du blir heilt utslitt bør han vel trø til. Kanskje du iallefall kan få ein time heilt fri når han kjem heim frå jobb?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jo kunne kanskje det men sliter med dagsoving..så mye annet jeg kan gjøre når de kommer hjem fra skole og jobb..han skulle nå passe han i natt da så får vi se..men er jo ekstra nå med tennene..tror ikke annet enn mamma og puppen er bra nok akkurat nå..:)
 
Da eldste var nyfødt var det kun jeg som tok han enda vi var 2 om det, men faren sov seg gjennom alt. jeg sleit for hadde sting både her og der og alt var vondt. Med minste så var det bare meg, var slitsomt så lenge det varte..
 
Vi bytte på...spørs kæm som e mest opplagt...som regel e d mann min som tar litja,om hu våkne på natta,sia hainn ligg nærmest :) Hu søv som regel natta gjennom,så e litt bortskjemt sånn sett...
 
Har også en i huset som sover veldig godt på natta. Er alltid jeg som våkner og tar nattevåkinga. Han våkner innimellom, men er jeg som står opp. Han må snakkes til og dyttes til for at han skal våkne. Han sover seg igjennom, gråt, vekkerklokker og de værste høststormene. Det har nesten blitt sånn at jeg tar natta også tar han morgenen. Hun våkner alt mellom 05.30-07.30. De 3 siste dagene har hu sovet til 07.30. Det fungerer greit, men det skaper selvsagt litt irritasjon når det bare er jeg som våkner. Og jeg skjønner ikke hvordan han får til å ikke våkne av alle lydene! Jeg og spretter opp av det minste knyst, men hvis han har ansvaret blir hu liksom nødt til å virkelig si ifra for at han skal høre.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fram til pappan begynte i permisjon så var det jeg som tok jr hver gang. Men jeg jobber natt og nå er det han som tar han når jeg er på jobb. Men når jeg er hjemme så hender det vi bytter på. Han har ihvertfall blitt mer var.
Jr er ennå ikke avvent med puppen på natt og nekter flaske og smokk, så far sliter kan man si. Men vi jobber med saken, bare i veldig sakte fart :p
 
Back
Topp