Nattesøvn!!!

Vimso84

Glad i forumet
Snuppa har begynt å våkne om natten igjen for å få melk, å jeg begynner å bli gal av det!! Begynner i jobb igjen om noen dager!! Hvordan få ho til å snu igjen?? Tar i mot råd med opne armer!!! Ho er så stor nå at ho trenger ikke melk på natten!!

HJELP :p
 
Tilby henne flaske med vann?
La faren ta henne, så hun skjønner at det ikke blir noen pupp når hun våkner?

Jeg ammer i 4-5-tiden fortsatt. Mulig han bare er tørst, men jeg glemmer alltid å ta med en flaske opp.
 
Jeg sluttet å amme når ho var to måneder, mistet melken!! Så her er det mme ho vil ha, vann drikker ho bare av glass så det vil ta så laaaang tid at ho våkner heilt, men kanskje det er det eg må gjøre!! Faren er heilt uaktuelt han hører ingen ting han sover så alt for godt!! Han ligger fremdeles å sover så han er inne i ein veeeeldig slapp pappa periode der han ikke gidder å gjøre noe!!! :-(

Så derfor vil eg gjerne få snudd dette for jeg blir såååå sliten av dette!!
 
Oi ja ok, da blir det kanskje litt annerledes. Prøv å spe ut mme'en, lag den tynnere for hver natt til det bare er vann igjen?
Sambo var slik og om natten, sover som en dauing. Men etter hvert som det nærmet seg permisjonstid for ham våknet han oftere og oftere av babyens skriking. Tror faktisk han underbevisst var forberedt på å ta ham om nettene.
Du får sparke faren i ryggen til han våkner, det er han som må ta ansvaret når du skal jobbe dagen etter.
 
Oi ja ok, da blir det kanskje litt annerledes. Prøv å spe ut mme'en, lag den tynnere for hver natt til det bare er vann igjen?
Sambo var slik og om natten, sover som en dauing. Men etter hvert som det nærmet seg permisjonstid for ham våknet han oftere og oftere av babyens skriking. Tror faktisk han underbevisst var forberedt på å ta ham om nettene.
Du får sparke faren i ryggen til han våkner, det er han som må ta ansvaret når du skal jobbe dagen etter.

Hvordan sper jeg ut mme da??

Han blir så jævlig sur vist eg spør han om noe at det blir bare kvalme av hele opplegget!! Det eg bekymrer meg mest for er jo at eg jobber om natten så er så redd for at han ikke hører at ho gråter når jeg er på jobb!!
 
Hvordan sper jeg ut mme da??

Han blir så jævlig sur vist eg spør han om noe at det blir bare kvalme av hele opplegget!! Det eg bekymrer meg mest for er jo at eg jobber om natten så er så redd for at han ikke hører at ho gråter når jeg er på jobb!!
Ha oppi mindre pulver for hver gang, så blir ikke overgangen til rent vann så brå.

Skjønner veldig godt hvordan du har det, er i samme situasjon selv her. Ikke like ille som deg kanskje, sambo gjør tross alt litt med babyen. Men jeg må stort sett be ham om det, det skjer veldig sjelden på egen initiativ.
Håper dere får snakket sammen og finner ut av ting, hverdagen blir ekstra slitsom når det skal være slik.
Vi skal på godt samliv-kurs snart. Hvis det ikke kommer noe utav det kommer jeg til å bestille time til familievernkontoret. Jeg orker ikke mer av at sambo skal være så aggressiv hver gang jeg ber ham om å gjøre noe annerledes. Angrep er beste forsvar, tydeligvis. Sukk.
 
Har du økt mengden mat på dagtid? Lest at da går ofte væskebehovet opp.
 
Mannfolka våkner når ikke vi er der og passer på.. :)

Jeg er enig med rådet over å tynne ut melka litt hver natt.. :) lurer på å prøve selv..
 
Ha oppi mindre pulver for hver gang, så blir ikke overgangen til rent vann så brå.

Skjønner veldig godt hvordan du har det, er i samme situasjon selv her. Ikke like ille som deg kanskje, sambo gjør tross alt litt med babyen. Men jeg må stort sett be ham om det, det skjer veldig sjelden på egen initiativ.
Håper dere får snakket sammen og finner ut av ting, hverdagen blir ekstra slitsom når det skal være slik.
Vi skal på godt samliv-kurs snart. Hvis det ikke kommer noe utav det kommer jeg til å bestille time til familievernkontoret. Jeg orker ikke mer av at sambo skal være så aggressiv hver gang jeg ber ham om å gjøre noe annerledes. Angrep er beste forsvar, tydeligvis. Sukk.

Da skal jeg prøve det i natt vist hun våkner, noe hun kommer til å gjøre hehe!!

Det skal jo sies at han er kjempe flink med jento når han er våken å ikke sliter med sykdommen sin!! Men av og til føler eg at han bruker sykdommen til å få slippe å gjøre noe!! Akkurat nå skulle eg ønske han gjore myyye mer for jeg har hostet på meg brist i to ribbebein så har fryktelig vondt kan man si!!

Får håpe dere finner ut av det, for det er utrulig tungt å slitsomt å ha det sån som dette, jeg merker at jeg ser fram til å jobbe litt om natten for da kan jeg sooooove mye på dag tid hjemme hos mine foreldre så da for jeg hentet inn søvnen igjen :) :)
 
Blir vel ikke veldig god til slutt.. ;) kanskje de ikke vil ha lenger da når de bare får guff.. ;)

Det hadde jo våre supert hehe, trenger veeeeldig å få sove 5-6 timer samenhengene uten at jeg må legge meg kl 19 for da har ho lagt seg hehe har lyst å ha litt tid for meg selv :)
 
jeg har også lurt på det samme, eller hvordan man avvenner melk om natta. Her våkner frøkna 2 ganger HVER natt, og det er på samme tidspunkt hver natt også, så tydelig at hun er tidsinnstilt på å få melk da når hun våkner.
vet ikke om det hjelper og gi mindre og mindre melk? Har prøvd å vugge henne i søvn igjen noen ganger men ender med at jeg gir opp og gi en flaske med melk alikevel fordi jeg selv er så trøtt.
Kjenner jeg savner å kunne sove hele netter gjennom men slik er det vell å få små barn. er innstilt på å være trøtt i sån ca 5 år til :p hehe!
 
Her er vi i gjennomsnitt våkne ca 10 ganger om kvelden og natten. Vært sånn siden 10 uker. Dere er heldige ;)
 
Her er vi i gjennomsnitt våkne ca 10 ganger om kvelden og natten. Vært sånn siden 10 uker. Dere er heldige ;)

Jeg klager ikke på noe, det er bare det at jenta mi trenger ikke melk på natta ho er så stor!! Jeg veit hvordan det er å ha våken netter, der du sitter i 4-5-6 timer å ikke forstår hvordan dagen etter skal gå!!
 
Back
Topp