Nattamming

Da har du vært utrolig heldig syns jeg [emoji28] samme nå også hvis du som regel får 3,5-6,5 time med sammenhengende søvn.
Men hvis du sliter veldig med det så kan du jo prøve og pumpe deg og sette flasken klar i kjøleskapet, så kan pappaen ta matingen om natten?
Med min første så var han så urolig om kveld og natt at jeg ofte måtte bysse han til langt på natt før han sovnet og da måtte han sove på meg frem til morgenen også sov han i sengen min frem til formiddagen. Så vi sto ofte ikke opp før i 13 tiden.
Denne gangen har jeg ikke den luksusen at babyen kan styre helt som den vil siden jeg har en 2 åring i tillegg som våkner av og til midt på natten. Og i tillegg sover mellom mamma og pappa. Men vi er bortskjemt denne gangen med en sovebaby som spiser bare 1-2 ganger i løpet av natten. Hun må bare av og til bysses i søvn etter puppen. [emoji1316][emoji1316] syns det er helt fantastisk jeg da. Men det er vel kanskje fordi jeg har en annen erfaring fra før av og forventning deretter [emoji23]
Det var som jeg skrev over minifomenslutten som "ødela" nattesøvnen ;p lillegutt var ikke helt ferdig med alle denne ubehagelig lufta som ikke kommer opp hele tiden. Så med en gang jeg begynte på minifomen igjen så sov han lengre! Godt! :p
Her er det slik at jeg har sjømann så halve tiden er jeg hjemmealene og må måte uansett om jeg kan la være eller Ikke, og er han hjemme så lar jeg han få sove da vi har en storebror som våkner før hanen galer(!!!) som han tar. Men har tenkt tanken å pumpe å sette på kjøl, men er da like langt så har droppet det :)
1-2ganger kan jeg fint leve med :)

Vi må nokk bare bite i oss de nettene de skal ammes ofte, og nyte det når de sover lengre ;):love017
 
Back
Topp