Name it - pakken

Venter også på hentemail. Står at den skal komme innen 7 dager men jeg har ikke fått noen ting endå :confused:
 
Har heller ikke fått hentemail. Var i Trondheim i går typisk nok.. 1,5 time kjøring en vei, så orker liksom ikke dra dit bare for denne pakken :)
 
I Danmark hadde kun de med 1mnd eller mindre til termin bestille, så ble nok litt overload for dem når de åpnet for alle gravide på en gang :)
 
Venter også utålmodig her, skulle gjerne tatt en tur på senteret - men er et lite stykke så fint om jeg kunne hentet og handlet det andre jeg skal ha samtidig.
Selv om du er utålmodig er det jo litt ufint å gi meg negativ rating bare fordi jeg har fått hentemail :hilarious:;)
 
Selv om du er utålmodig er det jo litt ufint å gi meg negativ rating bare fordi jeg har fått hentemail :hilarious:;)

Ops, ikke meningen. Bommer stadig vekk når jeg er på telefonen (men pleier å oppdage detog få endret fort da, merket det visst ikke nå) . Skulle like :) fint at noen kan begynne å hente. Da får kanskje vi andre epost snart også...
 
Ops, ikke meningen. Bommer stadig vekk når jeg er på telefonen (men pleier å oppdage detog få endret fort da, merket det visst ikke nå) . Skulle like :) fint at noen kan begynne å hente. Da får kanskje vi andre epost snart også...
Regnet med det ja, så kommentaren min var bare ment som en spøk :) håper du også får mail snart!
 
Regnet med det ja, så kommentaren min var bare ment som en spøk :) håper du også får mail snart!

Tok den ikke som sint, hjelper mye med smiley men var greit å rette opp. Tror vel de fleste som har vært her litt har bommet på liker knappen noen ganger.
 
Jeg vil også ha mail :hilarious: er i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.
Dere som har fått mail, var dere tidlig ute på torsdag med "påmeldingen"? :rolleyes:
 
Jeg vil også ha mail :hilarious: er i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.
Dere som har fått mail, var dere tidlig ute på torsdag med "påmeldingen"? :rolleyes:

Jeg meldte meg på samme dag som de åpnet, så de har vel brukt et par dager mer enn lovet. Håper du får hentemelding i løpet av dagen :)
 
Jeg vil også ha mail :hilarious: er i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.
Dere som har fått mail, var dere tidlig ute på torsdag med "påmeldingen"? :rolleyes:
Jeg meldte meg på på morgenen kl 7. Var tydeligvis den første som hentet, for de klarte ikke får til å registrere det riktig ;)
 
Back
Topp