Nærmer seg nå

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Kjenner at det kribler i magen[emoji4] TR skal komme den 25 Juli og når den er over så er vi offisielt prøvere på ny[emoji7] Sånn kjapt regnet så skal jeg da tilhøre IKM gruppe 33 og jeg gleder meg som en baby[emoji23] Bokstavelig talt[emoji23][emoji23] Noen fler som blir prøvere snart?[emoji4]
 
Hei!

Magekribling her og :happy:. Tror TR skal komme 26. juli og så er vi også prøvere på ny! Jeg har ikke regelmessige sykluser etter sist graviditet enda, så usikker på når IKM blir, men mulig uke 34 eller 35 (har hatt litt lange sykluser).

Dette blir spennende! :D Har dere barn fra før siden du skriver «på ny»? Vi har en på 16 måneder :happy:. Gikk på pp1 forrige gang, men regner ikke med at det går så fort denne gangen.
 
Tror jeg blir prøver igjen. Er egentlig 7+0 i dag, men på grunn av blødninger (tross bankende hjerte på ul på søndag) tror jeg vi må starte på nytt, igjen.. :(
 
Hei!

Magekribling her og :happy:. Tror TR skal komme 26. juli og så er vi også prøvere på ny! Jeg har ikke regelmessige sykluser etter sist graviditet enda, så usikker på når IKM blir, men mulig uke 34 eller 35 (har hatt litt lange sykluser).

Dette blir spennende! :D Har dere barn fra før siden du skriver «på ny»? Vi har en på 16 måneder :happy:. Gikk på pp1 forrige gang, men regner ikke med at det går så fort denne gangen.
Hei:) Ja vi har 2 gutter på 8 og 10 år[emoji173] Og de har veldig lyst på en lillesøster/lillebror[emoji4][emoji173] Herlig alder på deres da[emoji4] Jobber i bhg med de minste og det er så koselig[emoji4]
 
Hei:) Ja vi har 2 gutter på 8 og 10 år[emoji173] Og de har veldig lyst på en lillesøster/lillebror[emoji4][emoji173] Herlig alder på deres da[emoji4] Jobber i bhg med de minste og det er så koselig[emoji4]
eldstemann satt på 1 forsøk og minstemann satt på 4 forsøk så blir spennende å se hvor lang tid fødet tar denne gangen
 
Så trist å høre :(. Håper det bare er en uskyldig blødning. Stor klem :Heartred
Krysser alt jeg har for at det går bra og at alt er bra med lille inni magen[emoji173]

Tusen takk for gode ord, men tror nok ikke dette er uskyldige blødninger.. Tungt, men jeg vet at vi lett blir gravide. MA i januar (11+3) og SA i juli (7+0)..
 
Her har eg og mannen prøvepause blant anna fordi eg skal på jobbreise til malariaområde. Ser fram til å bli aktive prøvarar igjen i august! [emoji4] Då blir det PP3 for oss, har eit barn på 2 frå før. [emoji173]️ Håpar det klaffar fort for oss alle!!
 
Så leit da:( Får håpe det klaffer snart igjen da

Veldig. Trøster oss med toåringen, og en spennende høst med nye jobber æ, og ny boplass i vente :) Vi prøver ikke før september om det har gått galt nå.

Men har fortsatt ikke fått bekreftet at der er SA, så ringer sykehuset å spør om tul-timen min bare kan stå slik at vi får det bekreftet/avkreftet. Blør veldig lite nå, mye mindre enn en mens. Men har blødde kraftig i går, så håpet om at det forsatt er liv er minimal. :sorry:
 
Veldig. Trøster oss med toåringen, og en spennende høst med nye jobber æ, og ny boplass i vente :) Vi prøver ikke før september om det har gått galt nå.

Men har fortsatt ikke fått bekreftet at der er SA, så ringer sykehuset å spør om tul-timen min bare kan stå slik at vi får det bekreftet/avkreftet. Blør veldig lite nå, mye mindre enn en mens. Men har blødde kraftig i går, så håpet om at det forsatt er liv er minimal. :sorry:
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp