Når vises magen med nr 2.?

Lilliane

Andre møte med forumet
Jeg er ikke gravid enda, men lurer på hvor tidlig magen vistes med nr. 2? Har hørt at magen kommer mye tidligere med andre enn med første...
 
jeg holdt det skjult med andre mann helt til uke 20... så med meg tok det lenger tid med andre mann.. kan ha med at utgangsvekta mi var litt tyngre med andre mann enn første mann.. hehe.. så sånn er det.... er det noe liv her inne eller?
 
Hei!
Med meg tok det kort tid før andre og tredjemann vistes, etter to måneder var det synlig, og jeg er ikke tynn!
 
Hvor tidlig synlig det var kan jeg ikke si sikkert, men jeg måtte gå over til mammabukser allerede i uke 7. Det gjorde jeg for øvrig også med første, så jeg er vel anlagt til å få tidlig mage uansett... [;)]
 
HEI HEI..

JEG ER I UKE 18 OG MÅ NESTEN SI JEG ER FORUNDRET OVER AT MAGEN IKKE ER STØRRE ENN DEN ER... HADDE FORBEREDT MEG PÅ HELSPRENG.... HAR ALDRI VÆRT TYNN MEN MED FØRSTEMANN VAR JEG EN DEL KILO LETTERE... ER VEL BLITT VANT MED STOR MAGE.. MEN MÅ SI JEG GLEDER MEG TIL DEN BLIR MER "GRAVID"... OG IKKE BARE STOR...

KLEMMER FRA MEG.
 
Tror det er veldig forskjellig...Noen er "heldige",andre ikke!
Med førstemann her så var det ingen som la merke til at jeg ventet barn før ca 7mnd.
Men med barn nr2,så lurer jeg på om andre så det før jeg visste jeg var gravid selv!?
Var 10kg tyngre andre gangen,og satdig fikk jeg spørsmål:Skal du ha en til eller?
Og etterhvert så skulle jeg jo det,begynte med mammatøy rett etter testen var positiv!
Da skjøt magan i været gitt.. Så det var 4mnd forskjell på synlig baby-mage her!
Bare nysgjerrig...er det sånn at du helst vil prøve å skjule magen til du er klar for å fortelle om det!?
 
He,he...heldig du da![;)]
Slipper de nekstra vekta fra starten av.
Kan jeg få spørre hvor gamle barna dine er!?[8|]
 
Hei, hei....

Jeg går inn i uke 10 imorgen og ser så vidt en liten antydning........det er nok veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap.

mvh
eva
 
jeg er nå i uke 11 og hos meg syntes det bra.....må nå gå i mamma bukser! [:)]
 
Jeg er i uke 6 og føler at noen av buksene strammer litt. [&:] Litt tidlig..?
 
heisann folkens...
vel jeg er gravid for 2 gang med ei lita jente..fikk en utrolig hærlig og skjønn gutt i august 04 og jeg syntes at jeg var svææær da men dette er helt utrolig...nå er jeg 25 uker på vei og jeg ser allerede svært høygravid ut...tok bare 8 uker så kom magen for fult igjen...men en ting er sikkert..det er forskjell på magene når man venter jente en gutt hvertfall...nå har det lagt seg mange kiloer overalt med hun jeg venter nå men med sønnen min fikk jeg det kun på magen...og da gikk jeg opp 22 kilo...men det er ingenting i forhold til nå...he he vel vel...bare jeg går ned igjken så er det greit..
 
Jeg er i uke 23, og magen strutter mye :) Sliter litt med å finne bukser..;)
 
Back
Topp