Når var første gang du drakk alkohol etter du ble mamma?

M

Moderator Tone

Guest
Har du tatt deg ett glass etter den lille kom til verden?
Hvordan gikk det?

Eller kanskje du ikke har drukket alkohol ennå?
 
Har ikke tatt et eneste glass eller slurk med alkohol ennå, og skal innrømme at jeg ikke savner det heller :)
Fant en alkoholfri vin i svangerskapet som jeg synes er minst like god som en vanlig flaske vin, så koser meg med denne enn så lenge :)
 
Skulle forsøke med et glass for noen uker siden, og fant en miniflaske med sjampis som har stått i boden. Var superfornøyd da jeg åpnet den, men den hadde ordentlig kork og ikke skrukork, så den hadde ikke tålt å stå på høykant og smakte lunkent kattepiss :confused:

Får ikke drukket noe særlig uansett da frøkna har begynt å våkne titt og ofte, og tar ikke flaske. :)

Fysj! Det hørtes ikke godt ut:p
 
Tok ei lita øl i april når snuppa endelig sovnet skikkelig i senga si og kunne sove til kl 4 uten å måtte ammes. Har kun blitt med den ene boksen da hittil. Har blott invitert på et par fester, men takker fint nei siden jeg ikke har noen til å passe snuppa (har når hun blir større) siden hun ikke tar flaske, og jeg har ikke behov for å drikke. Vil heller kose meg hjemme [emoji173]️
 
Har drukket et par slurker rødvin til mat, men det går fortsatt mest i alkoholfri øl [emoji4] Fullammer og mini har såvidt begynt å ta flaske, så det er ikke snakk i mye inntak her. Mer uttak [emoji23] Savner forsåvidt ikke å drikke [emoji5]
 
Back
Topp