Når tror du babyen kommer?

Har termin 24 november. Men har litt trua på at han kommer den 16.
 
Jordmor har tro på at han holder seg inne til termin 18 november. Selv tror jeg han kommer den 12 :)
 
Har mistet troen på at ting starter starter av seg selv, og forventer igangsetting på max overtid :-| Har ikke termin før tirsdag, men likevel *sukk*
 
Har mistet troen på at ting starter starter av seg selv, og forventer igangsetting på max overtid :-| Har ikke termin før tirsdag, men likevel *sukk*
Samme her, så nå har jeg lagt hyggelige planer nesten hver dag kommende uke for å ha noe annet å tenke på enn venting!:p vi får støtte hverandre og lage en overtidstråd hvor vi kan klage litt til uka!:)
 
Har egentlig vært innstilt på max overtid ganske lenge. blir spennende å se hvilken dag jeg blir satt i gang når max overtid er lørdag... kanskje jeg kan håpe på fredag da? :) og da er forhåpentligvis baby ute før helgen er omme :)
 
Jeg har termin 8. desember, men har i det siste gått med en følelse av at han kommer før. har ingen dato, men håper på november-baby jeg! :)
 
Termin 19. november, har stor tro på 8. november (samme dag som presidentvalget i USA; når verden går under og Donald Trump vinner :p)
 
Termin 19. november, har stor tro på 8. november (samme dag som presidentvalget i USA; når verden går under og Donald Trump vinner :p)
Haha. Valget var egentlig avgjort 26 september så jeg tror du har rett. ;)
Jeg tenkte å ta 7 eller 9 selv av en eller annen grunn.
 
Termin 19. november, har stor tro på 8. november (samme dag som presidentvalget i USA; når verden går under og Donald Trump vinner :p)
Haha, da kaller du vel barnet for Donald? ;)
 
Siden "planen" min om at begge guttene mine skulle bli født den 20. ikke gikk gjennom, så regner jeg med maks overtid og igangsettelse..
Spurte poden på 2 år om når han tror babyen kommer, da svarte han i morgen (torsdag). Så vi får se ;)
Foreløpig 3 dager siden termin :)
 
Termin 16.nov. Har to født på termin og ei 19 dager før. Så jeg håper jo jeg slipper å gå over tiden i allefall :happy:Helst i nattSmile
 
Har bestemt meg for tirsdag tidlig ettermiddag :p
 
Siden datoen jeg trodde (i går) har passert, så tror jeg nå at jeg må gå til fredag, 11 dager over. Mentalt gjerne imot en overraskelse!:p
 
Hadde følt jeg kom til å føde i morgen, 7. nov, men i og med at det er kveld nå og jeg har ennå ikke fått noen rier, så har jeg nok tatt feil. Føler uansett at det blir før termindatoen som er 22. nov
 
Termin er den 19. Tror han kan komme før termin, kanskje 10. Men er jo litt skummelt og håpe som førstegangs :) Ventetiden kan bli lang!
 
Har termin den 15. Fant akkurat en klump med slim i trusa, i går kveld og natt hadde jeg tiltagende sterke kynnere (som plutselig har blitt sterkere enn noen gang før) og knøttet har vært så aktiv at man skulle tro det var fødselsdagsparty der inne på forskudd :D
Det var ikke noe blod og jeg ringte inn angående slimklumpen, hun stilte noen spørsmål og sa at jeg bare skulle ta det med ro og ringe igjen hvis mer skjedde. Har ingen rier.
Samboeren reiser dagstur til utlandet i forbindelse med jobben i morgen og jeg skal holde en presentasjon om forskningen min klokken 14. Så selv om jeg kanskje ønsker å møte leietageren så snart som mulig så håper jeg egentlig hun holder et døgn til. Ellers tenker jeg vel rundt den 17 kanskje? Vi får se. Gøy å følge med på fødselstråden her inne!! :) de kommer jo, finingene, den ene etter den andre kommer ut i verden ❤️❤️❤️
 
Back
Topp