Når testet dere positivt med digital?

Fikk positiv test idag, men kjent lenge på kroppen at jeg var gravid.
Men skjønner ikke, når jeg skulle registrere meg her inne idag, å de skulle regne ut termin dato- så står det 4uker gravid.
 

Vedlegg

  • IMG_0218.JPG
    IMG_0218.JPG
    870,5 KB · Visninger: 216
Fikk positiv test idag, men kjent lenge på kroppen at jeg var gravid.
Men skjønner ikke, når jeg skulle registrere meg her inne idag, å de skulle regne ut termin dato- så står det 4uker gravid.

Hva er det du ikke skjønner? Kan kanskje hjelpe..?
Man regner gjerne termin fra første dag i siste mens. Da er man 0+0 uker. Ved eggløsning/befrukning skal man da være 2 uker på vei, så fosteret er alltid to uker mindre. Dvs, når du er 4 uker gravid, er fosteret to uker gammelt.
Var det dét du mente..?
Eller var det noe helt annet du lurte på :p ?
 
688401a2f6a4dbf9cc5a5b6b423c61e4


Fikk digital idag. 11 dpo.:)
 
Jeg håpte på å få mine digitale i posten i dag, men da ser det ut til at jeg må vente til mandag, 14 dpo :)
 
Spennende :) jeg hadde igrunn gitt litt opp denne pp etter negativ digital for noen dager siden. Turte endelig å teste igjen idag tidlig da symptomene er mange , men negativ billigstrimmel.ikm er idag eller imorgen. Tok en clearblue nå nettopp å der kom strek med en gang. Trodde kanskje billigstrimmel var mer sensitiv enn clearblue? Hva tenker dere om testen min? Er det en lurestrek?
1679612bb0a1446cf600cc60377e548b
 
Spennende :) jeg hadde igrunn gitt litt opp denne pp etter negativ digital for noen dager siden. Turte endelig å teste igjen idag tidlig da symptomene er mange , men negativ billigstrimmel.ikm er idag eller imorgen. Tok en clearblue nå nettopp å der kom strek med en gang. Trodde kanskje billigstrimmel var mer sensitiv enn clearblue? Hva tenker dere om testen min? Er det en lurestrek?
1679612bb0a1446cf600cc60377e548b

Jeg hadde tolket det som positiv, men ta kontroll med ny clearblue plus eller digital om et par dager? :) vet ikke hvilke strimler du har, men skal vel slå ut på 25 - enkelte 10. Clearblue plus ga langt sterkere streker for min del enn strimlene (rfsu) jeg brukte :) krysser fingrene for deg :)
 
Spennende :) jeg hadde igrunn gitt litt opp denne pp etter negativ digital for noen dager siden. Turte endelig å teste igjen idag tidlig da symptomene er mange , men negativ billigstrimmel.ikm er idag eller imorgen. Tok en clearblue nå nettopp å der kom strek med en gang. Trodde kanskje billigstrimmel var mer sensitiv enn clearblue? Hva tenker dere om testen min? Er det en lurestrek?
1679612bb0a1446cf600cc60377e548b
Tok først BT i morgest som så slik ut:
8ae4f334afe7039bbb404a9925101e86


Tok så en Cb plus i ettermiddag som så slik ut:
9e770eb491a313406e137a68baf1747a
Tok for så vidt en BT samtidig som CB, og den ga like svak strek som de i morgest. Så det kan se ut som CB plus er mer sensitiv ja :D
 
Tok først BT i morgest som så slik ut:
8ae4f334afe7039bbb404a9925101e86


Tok så en Cb plus i ettermiddag som så slik ut:
9e770eb491a313406e137a68baf1747a
Tok for så vidt en BT samtidig som CB, og den ga like svak strek som de i morgest. Så det kan se ut som CB plus er mer sensitiv ja :D
Oh lord!! Så stor forskjell ?? Oisann! Da er det kanskje mulig at det er positivt da?? Gratulerer forresten :) hvor mange dpo?
 
Jeg hadde tolket det som positiv, men ta kontroll med ny clearblue plus eller digital om et par dager? :) vet ikke hvilke strimler du har, men skal vel slå ut på 25 - enkelte 10. Clearblue plus ga langt sterkere streker for min del enn strimlene (rfsu) jeg brukte :) krysser fingrene for deg :)
Prøver med en ny clearblue plus imorgen tidlig :) digital om noen dager kanskje? Rart siden man hører bt er så sensitive:)
 
Produksjon av hcg er vel veldig individuell :) ville fokusert på at mensen ikke kommer, og at testene blir sterkere etter hvert :)
Sterkere clearblue idag, men fortsatt ikke utslag på BT. (Sval strek etter tidsfrist bare) Hva ville dere trodd ? Føler at visst jeg kun hadde tatt clearblue, så hadde jeg vært sikker på at jeg er gravid. Men hva er de BT for noe tull denne gang?? Ødelagt parti? hadde jeg bare klart å holdt meg unna de :)
 
Last edited:
a3b32fad9cea10f757effda4ecee4cfc
øverste fra igår å nedreste fra idag. Strekene kommer med en gang å forandrer seg ikke etter tidsfrist :)
 
Positiv digital 4 dager før IKM :) Vet ikke dpo. Vet ikke om den hadde vært positiv tidligere.
 
Negativ 2 dager før ikm men positiv 3 dager etter ikm ca. begge to testene var med digital :)
 
Back
Topp