Når testet dere positivt med digital?

MorSineSkatter

Forelsket i forumet
Hei damer å gratulerer så mye til dere alle :)

Som overskriften sier :) når testet dere positivt med digital test? hvilken dpo og var teststrekene deres sterke ?:)
 
ImageUploadedByBV Forum1479853175.117075.jpg
Slik så min ut 9 dpo. Den dagen testet jeg også positiv på digital :)
 
Negativ på 11 dpo, positiv på 13 dpo :)
På digital altså.
Nå har jeg bare onestep igjen, og de er så strenge.. Så vet ikke når streken var/er sterke! ;)
 
Negativ på 11 dpo, positiv på 13 dpo :)
På digital altså.
Nå har jeg bare onestep igjen, og de er så strenge.. Så vet ikke når streken var/er sterke! ;)
Her har jeg veldig lyst å teste med digital for å få dommen, pga mange tester med "lurestreker" å en veldig rar følelse i kroppen :) meeen den er så brutal! Er bare 10/11 dpo idag å valgte å ikke ta noen test da jeg vil ha ett sikkrere resultat til helgen :) vrenger hodet mitt i tenkingen av all denne tolkningen:) ikm er ikke før lørdag eller søndag enda:) lever i god tro da enn så lenge :)
 
Her har jeg veldig lyst å teste med digital for å få dommen, pga mange tester med "lurestreker" å en veldig rar følelse i kroppen :) meeen den er så brutal! Er bare 10/11 dpo idag å valgte å ikke ta noen test da jeg vil ha ett sikkrere resultat til helgen :) vrenger hodet mitt i tenkingen av all denne tolkningen:) ikm er ikke før lørdag eller søndag enda:) lever i god tro da enn så lenge :)

Hvordan ser testene ut nå da?
 
Hvordan ser testene ut nå da?
Har kun en digital igjen, så venter litt til med å ta den :) ikke tatt noen test idag :) er bortreist, men mulig jeg prøver å ordne en senere idag som jeg kan ta ikveld for å spare den digitale litt til :) testene igår er veldig svake, men synlige på clearblue plus :)
 
Har kun en digital igjen, så venter litt til med å ta den :) ikke tatt noen test idag :) er bortreist, men mulig jeg prøver å ordne en senere idag som jeg kan ta ikveld for å spare den digitale litt til :) testene igår er veldig svake, men synlige på clearblue plus :)

Ah, sånn sett. Lykke til med digitale da :D
 
Første gang jeg gikk gravid fikk jeg positiv digital 9 dpo på ettermiddagen. Denne gangen 10 dpo ettermiddag :)

Edit: Hadde svake streker på strimmel på morgenen begge gangene.
 
Last edited:
Negativ digital, men positiv kropp :) her er enda en demomtert test :) hihi.. hva tenker dere?
59cae03362b29fbc03092845b21098ba
 
Å nå fikk jeg vite at denne streken ikke hadde noe å si:( huff jaja... flere testedager igjen :)
Sniker fra juni:) jeg fikk negativ digital 1 eller 2 dager før ikm, og positiv digital på ikm:) å iforhold til strekene så blir de faktisk sterkere når man er gravid:) kan legge ut bilde av min demonterte 3+ ImageUploadedByBV Forum1479929245.157068.jpg
 
Sniker fra juni:) jeg fikk negativ digital 1 eller 2 dager før ikm, og positiv digital på ikm:) å iforhold til strekene så blir de faktisk sterkere når man er gravid:) kan legge ut bilde av min demonterte 3+ Vis vedlegget 208644
Ååå tusen takk for oppmuntring!!!:) veldig sterke streker altså!!:) min ble en del sterkere enn det på bildet etterhvært, så jeg håper de er noe i det :) gratulerer så mye :)
 
positiv 1-2 på tirsdag (1 dag før forventet mens) + veldig positiv strips.
positiv 2-3 i dag.

edit: hahaha, ser nå at jeg allerede har skrevet her, jaja :goodnight:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005
 
Testet positivt 13 dpo. Fikk da opp 2-3.
 
Back
Topp