Når tar dere årets ferie?

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Blir det ferieuker midt i tjukkeste fellesferien på dere som på mange andre, eller har dere en annen plan?:),
 
Jeg har ferie siste uken i juni og første uken i juli+ en uke i august :)
Aner ikke hva vi skal ennå... Men lyst til å være her for første gang siden de ble født :)
 
Er i permisjon mens mannen tar ferie 1 juli . Reiser en uke til Danmark da :)
 
Gravid og sykemeldt så blir ikke annen ferie enn at jeg må ta ut 4 uker i permisjonen før jul (tar det når det er halv skatt) og så trolig en del uker på slutten av permisjonen. Har 1 uke fra ifjor, 5 uker fra i år og trolig da 5 uker til fra neste år om jeg ikke bytter jobb. Men håper på ny jobb fra august neste år og da blir det permisjon og ferie til da. Så får mannen ta resterende før barnehagestart :)
 
Reiser bort nesten hele juni, tilbake i starten av juli. Så en uke i slutten av juli og en i slutten av august
 
I år vil jeg være 6 mnd på vei i fellesferien og ønsker defor å være nærme hjemme. Låner hytta til foreldrene mine en ukes tid, ellers blir det nok mest hjemmetid i Hagen og små turer. Men reiser til Kreta om drøye to uker. Da er jeg akkurat over i 2. trimester og forhåpentligvis i litt bedre form enn nå...
 
I permisjon, men samboeren tar ferie de to siste ukene i juni og en uke i september. Han har da 4 uker igjen som vi tar når det passer [emoji4]
 
Back
Topp