Når starter dagen?

Enhjørning

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Ja når starter dagen hos dere? Merker dere forskjell etter vi stilte klokka?

Hos oss starter dagen nå kl 05.00, før vi stilte klokka startet den 06.00, så her har vi da mistet en time søvn og vi prøver å venne oss til å stå så tidlig opp :p hjelper ikke å ta hun med i vår seng og være kjedelige, hun finner på nok moro selv så det er bare stas :p
 
Her står mini opp mellom 7:30-9:00
 
Mellom 04.30 og 05.00. Før vi stilte klokka va d mellom 05.30 og 06.30. Pyton
 
7.00-8.00 men jeg starter dagen 7.30 da de eldste skal opp og på skolen
Merker ikke noe etter kl stilling
 
Her starter den halv syv nå som vi er i gang med både jobbing og barnehagetilvenning.
Han må ammes klokka halv syv så jeg rekker å komme meg på jobb, men blir gjerne liggende og slumre så lenge han kan, altså til i åttetida så han rekker barnehage klokka halv ti.

Morgenene hos oss er altså eviglange, så jeg lurer på hvordan det skal bli når alle tre må ut av huset tidlig om morgenen...
 
Her har plutselig dagen begynt 05.30-06.30 mot ca 08 før :confused:
 
Nå ligger vi til 7-8, mot 6 tidligere. Men det er ikke uten grunn, hun er myye våken om natta nå, mange ganger og gjerne en time i strekk. Aner ikke hvorfor..
 
Mellom 7-8. Våkner en del ganger om natta da...
 
Alt mellom07.00-09.30..
Mykje tull om natto no...:(
So me ligge so lenge som mulig om måronen;)
 
Nesten litt "godt" å se vi er flere som har tidlige mirninger, og fikk enda tidligere etter klokka ble stilt :p

Her sover hun stort sett natta igjennom, noen unntak av og til selvfølgelig.. Men da står hun også gjerne opp enda tidligere bare :p
 
stortsett mellom 06.00-06.30, da er det ikke bønn å ligge lengre da han er ihjel sulta og må opp å få grøt da. merker ikke forskjell på klokkestilling
 
Vanligvis mellom 06 og 08. Ser ut som om de fleste babyene her har noen lunde lik døgnrytme:)
 
Som oftest ca 0530. Slik var det før klokkestilling også. Hadde en periode med 0430-05, mrn det justerte seg gradvis.
 
7 ca da spiser vi frokost , steller oss og spaserer til barnehagen for og levere storebroren =)
 
Back
Topp