Når skiftet pappaen den første bleien?

Han skifta de første på begge barna. Hadde ks med begge, så jeg lå på oppvåkning for å få følelsen igjen i underlivet.
 
Pappaen skiftet så og si alle bleiene på sykehuset da jeg ikke kunne reise meg opp å stå de to første dagene, så her var han førstemann :)
 
til min store overraskelse var det pappaen. To uker før min fødsel fikk han en baby på nesten 7 mnd på fanget. Han satt der som et stor spørsmålstegn og lurte på om ha måtte støtte hodet. Da frøkna vår var ute bæsjet hun som en mann, så da kastet han seg på :) Jeg var så stolt der jeg sto å såg på han at jeg holdt på å sprekke :) Men litt småtips fra ei jordmor som var der gjorde han en utmerket jobb :)
 
Oi, husker faktisk ikke hvem som skiftet den første bleien - tror det var litt begge to. Husker vi måtte spørre jm om hva som var foran og bak på bleien :D
 
Pappa fordi jeg lå seks timer på intensiven etter keisersnitt :/ men det var en fin tid for dem to å bonde
 
Pappaen tok villig første bleien. Nå derimot vil han helst slippe... ;)
 
Tror jeg var den første på alle 3. Men han byttet på de alle 3 mens de var på sykehuset.
 
Meg. Han har vell ikke skiftet en bleie enda. Men ikke pga han er lat, men syntes hun er så liten at han blir redd han skal gjøre noe galt. Kommer Etterhvert :)
 
Back
Topp