Når oppgradere til ny skolesekk

Vi bytta til 4 klasse. Da måtte vi. Den andre begynte bli snau da med alle bøkene og det nødvendige i.
 
4 klasse
 
Her får de en sekk gratis (knall orange, fra trygg trafikk tror jeg), når de begynner i første. Dermed kjøper vi sekk til andre klasse. Den vi har kjøpt skal holde ut småtrinnet, om ikke femte også, den er ganske romslig. :)
 
Her får de en sekk gratis (knall orange, fra trygg trafikk tror jeg), når de begynner i første. Dermed kjøper vi sekk til andre klasse. Den vi har kjøpt skal holde ut småtrinnet, om ikke femte også, den er ganske romslig. :)
Ja, er trygg trafikk som deler ut sekkene :)
 
Her fikk han ny til 3. klasse da det var altfor liten plass i den første sekken.
 
Her må vi bytte til 2 klasse
 
Eldste får ny nå til 3 klasse for den er blitt liten til hun, yngste jenta får nok ikke ny før til 4 klasse for hun er en del mindre :) 4 klasse tror jeg er mest vanlig her.
 
Hun fikk ny i 3. klasse da den hun hadde var utslitt, regner med den hun har holder i hvert fall dette året, hun begynner i 4. klasse nå.
 
Har ny nå til 3 klasse. 1 klasse sekken er stor nokk til skolesaker. Men greit og kunne putte jakker ol oppi når ho går hjem. Å ho ønska seg ny sekk lenge. Så blei bursdagsgave fra besteforeldrene .
 
Back
Topp