Lykke_er_2juma

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Som dere ser lurer jeg på hva slags erfaringer folk har med svangerskap nr. 2 og når magen har begynt å synes.

Nå har jeg selv litt større og slafsete mage etter forrige svangerskap og er litt overvektig. Så jeg tenker er det ikke en mulighet for at det tar litt tid før men ser noe på magen?

Forrige svangerskap hadde jeg en synlig liten kul da jeg var 11-12 uker på vei. Nå er jeg 8+5 og det er ikke noe tegn til at magen vokser. Ikke enda. Jeg har jo fått fler symptom den siste uka som f. Eks mer kvalme og ganske ømme/stikkende pupper. Og jeg har smerter i livmora til tider.
Så håper alt er bra inni der og at det at jeg får mer symptomer er tegn på at det er liv ihvertfall.

Håper noen har erfaring og kan svare at det ikke er nødvendigvis sagt at magen kommer tidligere
 
Lurer på det samme, har litt samme kroppen som det du beskriver etter sist graviditet å sist fikk jeg ikke noe til mage før i uke 25:eek:
Så håper på å få litt fortere mage denne gangen:shy:
 
Det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap hos meg men denne gang er det allerede blitt en kul men det er vel mest luft enda tipper jeg
 
Jeg har fått mage tidlig i alle mine svangerskap, pleier å synes ganske godt når jeg er rundt 12 uker på vei.. Jeg er også smålubben rundt magen, så det er tydeligvis ingen garanti for at det synes sent..
 
Lurer på det samme , tok veldig lang tid med første her. Så spent om den kommer fortere denne gangen :)
 
Her er magen i uke 15-16 med nr.2. Ser egentlig ikke gravid ut der. Og den med rød topp er denne gang. Blir barn nr 3, men graviditet nr 4.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180926-162343_Gallery.jpg
    Screenshot_20180926-162343_Gallery.jpg
    858,2 KB · Visninger: 90
  • Snapchat-1424264884.jpg
    Snapchat-1424264884.jpg
    852 KB · Visninger: 97
Jeg og håper den kommer tidligere denne gangen ❤️ Så koselig med magen! Sist kom den etter uke 20. Er 9+1 nå og ingen spor foreløpig
 
Tror den kom rundt uke 20-21 forrige gang (har litt mage fra før). Ingen antydning til mage enda, men er litt «paranoid» og føler at det vises nå :p
 
Jeg synes det er veldig synlig på magen min allerede jeg. Er 8+1. Jeg er slank og det vises godt når jeg er oppblåst til vanlig. Nå er magen ganske heftig på kveldstid! Forrige svangerskap la folk som ikke visste at jeg var gravid merke til det ca rundt uke 17, sikkert før også uten at noen turte å spørre. Nå synes jeg at jeg kjenner livmoren allerede.
 
Ja, det høres nå ut som det er mye forskjellig her, så man får vel bare vente å se da :) Gleder meg masse til magen begynner å komme ihvertfall :Heartbigred
 
Venter nr 2 og kjenner en kul nederst på magen når jeg ligger og har full blære. Ellers ser man ikke mye. Er godt polstret fra før da.
 
Nei... Når jeg ser disse magen deres så blir jeg så usikker på om det er noe liv i magen min.
 
Nei... Når jeg ser disse magen deres så blir jeg så usikker på om det er noe liv i magen min.
Det betyr ikke at det ikke er liv i magen din kjære deg❤ Nå veit ikke jeg om det her er din første eller hvor langt du er på vei men alle er forskjellige:) Jeg kjenner ei som jeg ikke så var gravid før etter at ho hadde vært på ultralyd og det var hennes 3 gang.. Det er mye forskjellige faktorer som spiller inn. på om du er lav eller høy f.eks. Etterhvert på hvordan babyen ligger inni der, bak eller foran. Osv.. Sikkert masse annet også som jeg ikke kommer på i farta. Men prøv å ikke bli bekymra, alt er sikkert helt bra inni magen din❤
 
Det betyr ikke at det ikke er liv i magen din kjære deg❤ Nå veit ikke jeg om det her er din første eller hvor langt du er på vei men alle er forskjellige:) Jeg kjenner ei som jeg ikke så var gravid før etter at ho hadde vært på ultralyd og det var hennes 3 gang.. Det er mye forskjellige faktorer som spiller inn. på om du er lav eller høy f.eks. Etterhvert på hvordan babyen ligger inni der, bak eller foran. Osv.. Sikkert masse annet også som jeg ikke kommer på i farta. Men prøv å ikke bli bekymra, alt er sikkert helt bra inni magen din❤


Jeg har ei datter fra før av. Så dette blir jo nr 2. Jeg er 9 + 4 på vei i dag. Men for min del har jeg jo litt ekstra på magen fra før av etter forrige svangerskap. Så tror en evt mage vil skjule seg under der en stund.
 
Jeg har ei datter fra før av. Så dette blir jo nr 2. Jeg er 9 + 4 på vei i dag. Men for min del har jeg jo litt ekstra på magen fra før av etter forrige svangerskap. Så tror en evt mage vil skjule seg under der en stund.
Okei:) Det går nok bra det her sjøl om magen eventuelt ikke popper ut med en gang:) Men skjønner bekymringen din.. jeg også hadde litt mage fra før av men den har bare poppet ut men kan jo hende at jeg står stille litt nå framover i stedet da:)
 
Back
Topp