Når kom kvalmen?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hei! Jeg er i uke 7 (6+4) og kjenner ingenting til svangerskapskvalme enda. Når kom kvalmen eventuelt hos dere? Kan jeg ha vært så heldig å sluppet unna? :happy:Jeg kjenner kun at jeg kanskje blir litt uggen hvis jeg er veldig sulten for eksempel:happy:
 
Det er ikke sånn at alle blir kvalme. Eller at man nødvendigvis kjenner så mye til graviditeten før det begynner å bli tungt heller.
Bare nyt.
 
Jeg er 6+5 og kvalmen kom plutselig på mandag.. Blir helt slått ut etter middag... og det bare i ca 2 timer.
 
Venter også på den. Er 7+0 idag, og har absolutt ingenting! Med de 2 andre var jeg kjempe kvalm fra uke 5!
 
Tusen takk for svar :happy: Får håpe jeg er heldig og slipper unna da :D
 
Jeg er 5+2 og foreløpig i topp form. I begge mine forrige svangerskap kom kvalmen akutt i uke 6. Kastet opp ofte frem til uke 12. Rimelig sikker på at den kommer nå også Stålsetter meg...
 
Forrige gang kvalmen 7+1 og varte ut hele svangerskapet, men roet seg mye etter uke 22. Nå er jeg 5+1 og i super form! Har et lite håp om å slippe denne gangen, men forventer egentlig at den kommer om ikke så alt for lenge..
 
Kom for fullt uke 6 (6+0). Vart i 2 uker nå, er 8+1 i dag. Gav seg i uke 12 sist, så satser på det denne gangen også. Er noe dritt, så bare nyt[emoji4]
 
Kvalmen kom for fullt i uke 6 (6+0)
 
Begynte i uke 4! Blir verre og verre, er 7+2 nå.. bare liggi å rulla på sofaen i helga. Gruer for jobb i morra:/
Forrige sv.skap mener jeg det begynte i uke 8 og varte til uke 12.
 
Jeg har vært kvalm/uggen av og på siden positiv test:)
 
I dag slo kvalmen til, 5+4.. skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette en gang til.. :depressed:
 
Kvalmen kom ca uke 4. Roa seg litt og ble bedre. Nå blodhevn kvalm når det er lenge siden jeg har spist (2 timer[emoji23]) og rett etter på. Ingen oppkast enda. Var ikke slik sist. Da var jeg knapt litt uggen.
 
Kvalmen kom ca uke 4. Roa seg litt og ble bedre. Nå blodhevn kvalm når det er lenge siden jeg har spist (2 timer[emoji23]) og rett etter på. Ingen oppkast enda. Var ikke slik sist. Da var jeg knapt litt uggen.

Er 8+3 forresten[emoji6]
 
Jeg har kun vært kvalm i en dag og en natt så gikk det over dagen etterpå, var da ca 6+6.
I dag er jeg 7+3 og venter fortsatt på at kvalmen skal komme :thumright
Jeg er derimot uggen når det er lenge siden jeg har spist, og brekker meg innimellom.
 
Back
Topp