Når kom du inn i vanlige klær etter fødsel?

M

Moderator Wilma

Guest
Tok det lang tid før du fikk på deg de vanlige klærne dine etter fødselen? Gjorde du noe aktivt for å komme inn i de igjen eller gikk det av seg selv? :)
 
Ca 2 uker hver gang
 
Tok noen måneder før buksene passet igjen. Må gå aktivt inn for å få tilbake kroppen min.
 
..tja..1 år for topper og kjoler og sånn..men buskene mine de sliter jeg med enda, ihvertfall over hoftene. Tror noe har skjedd der etter 3 fødsler gitt.. jaja.
 
Brukte mine vanlige klær gjennom hele svangerskapet [emoji39]
 
3 uker etter fødsel og fikk akkurat på meg ene buksa i dag. Litt stram på magen. Resten av buksene kan jeg drømme lenge etter ;)
 
Overdeler brukte jeg hele tiden. Men buksene måtte gi tapt. Ble breire over hoftene for hvert barn så de som passet etter nr 1 passer ikke nå. Merkelig å bare gå opp i den enden. Er ikke nede i samme vekt som før nr 1 men er ikke så farlig. Veier ca 9 kg mer men var veldig tynn. Trives bedre nå
 
Alt passer og gjorde det ganske kjapt etterpå, alle gravidkiloene var borte etter en uke eller noe sånt, men jeg synes ikke jeansene sitter noe fint på grunn av magen. Så, jeg får de på men de sitter ikke optimalt.
 
Var så deprimert etter første så raste ned i vekt og bada i buksene fra før svangerskap etter bare et par uker.

Med nr 2 derimot hadde jeg all verdens med tid og buksene satt ikke akkurat pent de første ukene/månedene [emoji23]
 
Med en gang
 
Kiloene var vekke og magen så godt som helt flat igjen etter 2 uker. Hoftene, bekkenet og lårene derimot er gigantiske i forhold til det de var. Kommer fremdeles ikke inn i buksene (verken gravid eller vanlige) no 7,5 uker etter fødsel.
 
Back
Topp