Når kjenner du mest spark og bevegelser?

Syns han er aktiv hele døgnet jeg :shy: turner og sparker.. skjeldent det er stille og rolig i magen.. holdt meg våken inatt den lille rakkeren :p
 
På kvelden før jeg skal legge meg.
var det sånn med dere at det gikk fra sommerfugl-følelse til dult på en dag? I kveld har jeg kjent noe på ene siden ganske ofte. Tenkt det har vært luft som flytter seg, men er jo på samme sted hele tiden :p har morkaka forran, så det går litt tid mellom hver periode med bevegelse.
 
Ligger og kjenner på ei som turner rundt akkurat nå! [emoji4]Kjenner det tidvis gjennom hele dagen, men mest når jeg er i ro.
 
Han starter 0815 hver morgen, og kjenner litt på formiddagen hvis jeg er rolig, og mye på sen ettermiddag/kveld. :D
 
Kjenner mest spark om morgenen når jeg våkner og når legger meg. Kjenner mye 'dulting 'resten av dagen, men om jeg er på jobb og beveger meg mye er det litt stillere i magen :)
 
På morran når jeg våkner og fortsatt ligger i senga, etter alle måltider, midt på dagen FØR lunsj, og på kvelden når jeg setter meg ned, eller når jeg legger meg :) <3
 
Kjenner dere like mye hver dag? Synes det kan variere litt. Kjenner når jeg våkner og ikke står opp med en gang. Litt Etter frokost og lunsj. Og på kvelden igjen som regel.
Kjenner spark, dulting og kiling da som regel når jeg kjenner noe, men ikke like mye hver dag.
Men jeg kjenner ofte slags sparkfølelse nedover, sånn at det kjennes i blære og underlivet på en måte :p er det spark også eller noe annet? Kjennes ut som skikkelig leamus i urinrør og blære :p er sikkert han! Hehe
 
Her er det noe aktivitet gjennom dagen, men på kvelden er det skikkelig romstering. Helt frem til jeg skal legge meg, da er det som h*n legger seg til for å sove så er det rolig stort sett hele natten gjennom. :happy090
 
Kjenner dere like mye hver dag? Synes det kan variere litt. Kjenner når jeg våkner og ikke står opp med en gang. Litt Etter frokost og lunsj. Og på kvelden igjen som regel.
Kjenner spark, dulting og kiling da som regel når jeg kjenner noe, men ikke like mye hver dag.
Men jeg kjenner ofte slags sparkfølelse nedover, sånn at det kjennes i blære og underlivet på en måte :p er det spark også eller noe annet? Kjennes ut som skikkelig leamus i urinrør og blære :p er sikkert han! Hehe

Ja, jeg kjenner godt sprak nedover og mot blære, og det er slik som du beskriver :)
 
Hver gang vi kjører bil så er det mye aktivitet. Vært sånn et par uker. Og når det plinger for stopp på buss og tog [emoji23]
 
Kjenner dere like mye hver dag? Synes det kan variere litt. Kjenner når jeg våkner og ikke står opp med en gang. Litt Etter frokost og lunsj. Og på kvelden igjen som regel.
Kjenner spark, dulting og kiling da som regel når jeg kjenner noe, men ikke like mye hver dag.
Men jeg kjenner ofte slags sparkfølelse nedover, sånn at det kjennes i blære og underlivet på en måte :p er det spark også eller noe annet? Kjennes ut som skikkelig leamus i urinrør og blære :p er sikkert han! Hehe
Jeg kjenner ikke like mye hver dag. Spørs litt på hvordan han ligger og jordmor sa at aktivitetsnivået også vil variere litt fra dag til dag. :) Men en del aktivitet skal vel kjennes hver dag :)
 
Hver gang vi kjører bil så er det mye aktivitet. Vært sånn et par uker. Og når det plinger for stopp på buss og tog [emoji23]

Skulle spørre om det var flere enn meg som opplever med bevegelse og spark ved bilkjøring [emoji1][emoji592] Da er vi hvertfall to! Trodde barna skulle roe seg ned med bil-duren jeg... Her våkner de hver eneste gang jeg er på biltur.
 
Skulle spørre om det var flere enn meg som opplever med bevegelse og spark ved bilkjøring [emoji1][emoji592] Da er vi hvertfall to! Trodde barna skulle roe seg ned med bil-duren jeg... Her våkner de hver eneste gang jeg er på biltur.
De første sparkene kjente jeg i bilen faktisk. Selv om jeg da var usikker på om det var spark jeg kjente
 
Jeg kjenner det mest når jeg slapper av, men tror det mest handler om at jeg da ikke er veldig opptatt med noe. Så det er lettere å få det med seg.
 
Back
Topp