Når kjenner du mest spark og bevegelser?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Er det noen tid på døgnet eller noen spesielle situasjoner barnet i magen din begynner å sprelle? [emoji5]
 
Jeg kjenner mye når jeg ligger i sofaen på kvelden, men også litt på morgenen. Spesielt etter at jeg har spist (ekstra når jeg spiser noe søtt)
Og merkelig nok begynner de alltid å sprelle når jeg kjører bil [emoji1] Kanskje de liker fart og spenning?
 
Kjenner det mest når jeg setter meg ned for å slappe av. :hilarious: Eller skal sove litt.
Om jeg flytter på meg, så kjenner jeg aldri noe.
 
Kjenner det spesielt på kveldstid når jeg skal slappe av, men er litt jevnt gjennom hele dagen :) men nå er det ikke bare spark lengre, nå dytter og poker han meg så jeg kan kjenne foten :nailbiting:
 
Her er han aktiv. Kjenner det best når jeg sitter eller ligger. Bøyer jeg meg framover er han ekstrem aktiv, og roer seg fort når jeg retter meg opp:woot::rolleyes:
Artig nå som det vises de små sparkene selv om man har klær på:joyful:
 
Kjenner mest morgen og kveld. Men kan nok være fordi det er da jeg ligger i ro, og kanskje kjenner litt ekstra etter [emoji14]
 
Det varierer litt når på dagen men foreløpig kun når jeg ligger/sitter stille. Stort sett er det mest om kvelden og rett etter jeg har stått opp. Jeg ble liggende våken her en natt og da var det skikkelig liv, så det kan jo hende det er det hver natt :hilarious:
 
Når jeg setter meg ned
 
Litt i løpet av dagen, men da har jeg ikke så mye tid til å kjenne etter. Så jeg kjenner det mest på kveldstid når jeg er rolig og skal legge meg. Kjenner også ofte at han skifter stilling inni der. Plutselig ligger vekta litt mere mot høyre eller mot midten, og det strekker litt ekstra.
 
Så og si hver gang jeg legger meg ned. Kjenner også litt bevegelser når jeg har spist eller drukket. :)
 
Som over her; oftest når jeg er i ro, dvs tidlig på morgenen, på kvelden eller på natta.
 
Endelig kjenner eg liv eg også :shy: eller endelig vet eg at det eg kjenner er lille nurket og ikke tarmene mine :p han er mest livlig som de fleste ser eg, på kveldene når eg slapper av, og på morgen når eg våkner. Også når eg kjører bil :happy:
 
Pleier og kjenne hver morgen/kveld når jeg ligger i sengen. Kjenner en del i løpet av dagen også, og har kjent litt om jeg våkner på natten. :)
 
Idag har vært den mest aktive dagen noensinne... skikkelig turbo! Igår kveld snudde hun seg (tror jeg) og jeg tror hun HADDE rumpa helt oppe til venstre på den ene siden. Det var nesten litt "ekkelt" for jeg skjønte ikke helt hva som skjedde :hilarious: får litt små-angst av de store bevegelsene enda, da det kiler og er uvirkelig:rolleyes:
 
Kjenner liv så og si hele dagen, men selvsagt ekstra når jeg ligger meg ned og kjenner etter .:)
 
Siste tiden er lille blitt veldig aktiv på kvelden når jeg har lagt storebror. Gjerne sparking store deler av kvelden og natten.
 
Sent på ettermiddagen og kvelden er det mest.
 
På kvelden, spesielt litt senere. Stort sett sover jeg da, og våkner fremdeles ikke av bevegelse, men de gangene jeg er våken rundt midnatt har det vært masse bevegelse[emoji4] ellers er det litt dulting jevnt hele dagen.
 
I natt holdt jentene meg våken med saltoene sine.. og i formiddag var de helt gærne [emoji85] Har vært utrolig mye bevegelser det siste døgnet egentlig
 
Back
Topp