Når kan en se kjønn på ul?

Mener, og huske at det er fra tidligst fra 15+0 :) Som er sikrest...
Men leste dette....
Man ser kjønnet etter 14 uker. En erfaren ultralyddiagnostiker vil som regel kunne se kjønnet tydelig. Men det er ikke alltid at fosteret ligger gunstig til.
;)
 
Jeg har vært på ul i dag og ble flyttet frem til uke 13+3 med ny termin 31/5. Alt så bra ut og jordmor mente det så ut som vi venter gutt nr 4 [emoji170]
Hun kunne ikke love helt sikkert, men det så ut som det var en liten tut der som pekte opp[emoji5]
 
Neste ultralyd er jeg 14 uker, håper de kan se noe da.

Vet flere har uttalt seg om at det sannsynligvis er gutt/jente allerede fra uke 12 - men det tror jeg er mye kvalifisert gjetting og ikke alltid stemmer. :p
 
Jeg skal 13+3. Håper å få vite kjønn da :) Klarer ikke å kjøpe noe som helst før jeg vet hva det blir :)
 
Det spørs vel litt hvor man reiser. De private kan som regel se det fra uke 11. Han på Jessheim er helt rå, etter 30 sek sa han sist at vi ventet gutt, 99% sikkert og grunnen til At han ikke sa 100% var bare fordi det ikke er lov haha :p
 
Det spørs vel litt hvor man reiser. De private kan som regel se det fra uke 11. Han på Jessheim er helt rå, etter 30 sek sa han sist at vi ventet gutt, 99% sikkert og grunnen til At han ikke sa 100% var bare fordi det ikke er lov haha :p

Sniker fra Mai :)
Han er fantastisk ja:) Fikk vite at det blir gutt 13+0, med 95% sikkerhet. Han nølte ikke lenge før han sa hva det ble.
 
Jeg har vært på ul i dag og ble flyttet frem til uke 13+3 med ny termin 31/5. Alt så bra ut og jordmor mente det så ut som vi venter gutt nr 4 [emoji170]
Hun kunne ikke love helt sikkert, men det så ut som det var en liten tut der som pekte opp[emoji5]
Så spennende. Kult med 4 gutter.
Får sikkert 4 gutten jeg også ❤
 
Tenkte det samme. Men hørt han har ett apparat som kun tre andre i Europa har. Skal til han i desember :)

Sniker litt :)
Grunnen til at denne legen på Jessheim er så dyktig, er fordi han faktisk er fostermedisiner. Det er ytterst få av de som jobber privat har denne kompetansen. :) Ville følt meg trygg hos denne legen!
 
Sniker litt :)
Grunnen til at denne legen på Jessheim er så dyktig, er fordi han faktisk er fostermedisiner. Det er ytterst få av de som jobber privat har denne kompetansen. :) Ville følt meg trygg hos denne legen!
Hva heter denne legen på Jessheim? Vurderer å dra til han jeg også :)
 
Jeg var på Ultralydklinikken på Lysaker idag, helt fantastisk opplevelse :Heartbigred

Var visst 12 + 6 istedenfor 12 + 4, og han var nesten helt sikker på at det var en liten gutt i magen:Heartblue

Fikk bilder og film, så nå storkoser vi oss med de:hello2
 
Det spørs vel litt hvor man reiser. De private kan som regel se det fra uke 11. Han på Jessheim er helt rå, etter 30 sek sa han sist at vi ventet gutt, 99% sikkert og grunnen til At han ikke sa 100% var bare fordi det ikke er lov haha :p
hva koster det å gå dit?
 
Back
Topp