Når ga kvalmen seg?

Millyy

Betatt av forumet
Novemberlykke2024❤️
Jeg trenger noen oppløftende ord :arghh:

Er 7+0, og så siiiinnsykt kvalm 24/7. Jeg kaster ikke opp lenger etter å ha blitt satt på både postafen og Xonvea.

Forrige svangerskap ga det seg på dagen 12+0. Våknet opp og var plutselig mye mindre kvalm (har nilest dagboken fra forrige svangerskap på jakt etter lyspunkt:hilarious:)

Når ga kvalmen seg for dere?
 
Jeg trenger noen oppløftende ord :arghh:

Er 7+0, og så siiiinnsykt kvalm 24/7. Jeg kaster ikke opp lenger etter å ha blitt satt på både postafen og Xonvea.

Forrige svangerskap ga det seg på dagen 12+0. Våknet opp og var plutselig mye mindre kvalm (har nilest dagboken fra forrige svangerskap på jakt etter lyspunkt:hilarious:)

Når ga kvalmen seg for dere?
Har holdt på fra uke 7 og holder på enda er i uke 16 nå :arghh: Men har fått påvist hyperemesis, så kom ut fra sykehuset på tirsdag fra behandling, går på zofran, stemetril, og peheregan :arghh:
Håper det gir seg, ellers går jeg hele svangerskapet med kvalme, var nære på måtte igjennom sonde næring men slapp heldig hvis det.
 
Nr. 1: Uke 13 en gang (13+noe)
Nr. 2: Etter halvveis en gang :bag:

Samme kjønn på baby
 
Her startet kvalme og oppkast i uke 7. Startet på xonvea i uke 9, og kastet ikke opp noe når jeg gikk på de. Prøvde å slutte med medisin flere ganger etter uke 12, men ikke før i uke 22 eller 23 ga kvalmen seg
 
Var kanskje heldig sånn sett som stort sett greide å holde kvalmen i sjakk ved å spise ofte, men her ga den seg helt rundt uke 13 og var helt borte frem til et par dager i uke 24 - da gjorde den comeback, men kun i to dager. Snart uke 31 her nå, ikke sett noe mer til kvalmen foreløpig. :happy:
 
Nr1: ble mye bedre i uke 11, forsvant helt i uke 13.
Nr 2: ble litt bedre allerede i uke 9, forsvant helt uke 10. Men kom tilbake i uke 33.
Nr 3: Ga seg i uke 17.
Nr 4: Ga seg i uke 12
Nr 5: Roet seg nå, så tipper det gir seg om 1-2 uker (17+0 i dag)
 
Var ikke kjempekvalm med noen av barna da, men..
Nr1 tror jeg kanskje uke 11-12.
Nr2 uke 11.
Nr3 og nr4 var jeg ikke kvalm med.
 
Nr 1: en gang i 3.trimester, husker ikke eksakt uke
Nr 2: uke 36, men ett par netter med kvalme og oppkast igjen i uke 38
 
Back
Topp