Når flyttet dere hjemme fra?

ingz

Glad i forumet
Altså hvor gamle var dere når dere pakka kofferten å flytta fra foreldrene deres ? [:)]
 
Jeg var 19 da jeg jeg delvis bodde hos BF, så fikk jeg meg egen leiligeht da jeg var 20, bodde der i 2 mnd før jeg og BF flyttet sammen[8D]
 
Jeg selv var 17 år. Men flytta hjem igjen etter 1 år å bodde hjemme i nesten 1 år til før jeg pakka å flytta til Verdal. Tone helt alene 17 mil fra venner og familie! Det var skummelt det [8D] Så møtte jeg Stein Tore 1 år etter der igjen å her bor jeg [:D]
 
Jeg var 18 eller 19 tror jeg...

Hadde kjøpt leilighet med x'en.
 
Det var i 2001 og jeg var 17 år da jeg flyttet hjemmefra og til Bergen (nesten 30 mil fra mamma og pappa). Angrer ikke i det hele tatt, jeg var kjempe klar til å forlate redet! [:)] Men det er veldig deilig å komme hjem til mamma eller pappa (de er skilt nå) på ferie [:)]
 
var 15 år :) (men ble 16 samme året) [:)]
 
Dagen etter konfirmasjonen min, guddbaij sa jeg å dro!
Ikke angret et sekund.
 
20, men flytta hjem igjen som 26 åring, og bor her nå[8D] Skal bygge huuuuuus!!
 
Var vel 19-20 trur jeg[:D][:D]
 
Jeg var 17 da jeg flytta til Bergen [:)] Så traff jeg det som ble samboeren min, og flytta til Harstad.
Men nå i sommer skal jeg hjemme igjen [;)] Mellomlander hos foreldra mine mens jeg ser etter leilighet..
 
Har ikke bodd hjemme siden jeg ble 17
 
var 18-19 da jeg flyttet inn til han som i dag er mannen min[:)]
 
Flytta på internatskole da jeg var 16, og kom vel aldri ordentlig hjem igjen. Men hadde mamma-og-pappa-huset som mellomlanding da jeg var 19 (mellom hybel i Bergen og ett år i San Francisco) og da jeg var 25 (mellom leid hus alene og kjøpt hus sammen med mannen) i tillegg til den ene måneden da jeg var 22(ish) og bodde med FruVann123 og vi hadde lekk leilighet. :)

Veråna: Sykt tidlig da! Respect!
 
Jeg flytta hjemmefra når jeg var 18 år mener jeg. Det var når jeg gikk siste året på vgs ihvertfall. [:)]
 
Flyttet da jeg var 19 (etter vgs) gikk 6 mnd skole, så flyttet jeg hjem i 1 år før jeg flyttet sammen med sambo (han var i militæret det året).
 
Flyttet til Tyskland når jeg var 17, men bodde hjemme 10mnd før jeg flyttet ut "for godt" når jeg var 19. Da kjøpte jeg hus sammen med han som nå er mannen [:)]
 
Flytta da jeg var 18, pakka kofferten og flytta 50 mil for å gå skole! Nå, 9 år etter skal vi flytte tilbake til hjemplassen min, gleder meg - men det blir veeeeldig rart også!![:D]
 
Back
Topp