Når fikk du positiv test?

sollise

Elsker forumet
Hvorlangt på vei var dere når dere fikk positiv test?
 
Ifølge terminen testa jeg positivt etter ei uke....???
 
jeg var 7-8 uker på veg når sambo til slutt tvingte meg til og ta en test[:D]
han var sikker på jeg var gravid, men jeg nektet og tenke tanken siden jeg ikke følte meg gravid, annet enn at jeg var mer trøtt enn vanlig...
 
Jeg hadde mensen 2 april som da varte en liten uke så tok jeg testen 5 mai var på langweeken tur så jeg hadde ikke med meg testene. Da hadde jeg venta på mensen i noen dager [;)]
 
Samme dag som jeg ventet mensen[:D]
 
Ca 2 og en halv uke etter uteblitt mens....... [:D]
 
Jeg testet positivt samme dag som jeg ventet mens [:D] Var en svak strek, men en strek er en strek!
Prøvde meg også på en test et par dager før ventet mens for jeg følte på meg at det var noe, men den var negativ..
 
Jeg testet positivt ca 4 - 5 dager etter jeg skulle hatt mensen
 
jeg testa negativt rundt ikm, men en uke etterpå testa jeg superpostivit[:)] de var jeg 5 uker på vei ifølge terminkalkisen.
 
Jeg var 5+2 den dagen jeg testa positivt. Har du ikke fått besøk,Sollise?
 
Jeg hadde IKM mandag den 21 nov, testa POSITIVT den 23 november [:D] [:D][:D][:D]
 
testet på 5+2...
turte ikke teste før fordi jeg var redd for negativ test IGJEN[&:]
har ikke du fått mensen enda da??
8 dager over...hmmm
test da vel[:D]
 
testet pos når jeg var akuratt 4 uker[:D]
 
jeg var 10 uker på vei da jeg tok test[;)]
 
testa positivt ei uke etter mensen skulle kommet[:D]så jeg var vel 5 uker...?
 
tok en test etter at jeg hadde ventet mensen for en uke siden.
da tok jeg termintesten her inne og den viste at jeg var litt over 5 uker på vei. [:D]
Veldig spennende at det har gått så lang tid allerede da. men ukene hahr RAST avgårde!!
TO DAGER til 12 uker..... [:D][:D][:D]
 
Jeg testet positivt to uker etter forventet mens, men det var for at jeg ikke turte ta test før, var redd den var negativ... men det var den jo ikke[:)]
 
da jeg var gravid sist. merket jeg det veldig tidelig. var sint og gråt fort. hadde vonde pupper og kvalm. tok en test 7 dager før ventet mens og den ble posetiv. da var jeg bare 3 uker på vei.... skulle ha tvillinger..så det kan kanskje slå litt fortere ut pga høy hcg..
 
Jeg testet 2 dager før forventet mens jeg. Klarte ikke holde meg lenger, og streken var svak.MEN den var jo der!
 
Back
Topp