Når fikk dere mage ?

Hadde lenge kun liten oppblåst mage som ingen kunne se utenpå genseren.
Men etter ordinær ultralyd i uke 18, begynte den så smått å vokse.:)
Nå føler jeg meg stor, men har en forholdsvis liten mage lavt nede.
Men var ikke så mye større enn jeg er nå, da jeg gikk i fødsel første gang, så lurer på om jeg blir mye større denne gangen.

Første graviditet kom magen veldig sent. Hadde bare en liten kul, helt neders da jeg gikk i fødsel. alle kommenterte det også; "så liten, søt kul du har".
 
Jeg begynner å få litt mage nå, snart 10 uker på vei. I uke 8 var jeg hos gu, og han sa da at livmoren begynte å stikke over skambenet.. Har prøvd å kjenne etter selv, uten hell..
Første gang jeg var gravid husker jeg at når jeg la meg på ryggen, så sto livmoren opp som en hard appelsin inni der, men når det var..? Jeg fikk ihvertfall ikke noen kjempemage det svangerskapet.Ble kommentert hvor "liten" den var hele tiden husker jeg.. Men når jeg var sånn 15 uker på vei var vi på storbyferie, i januar, så jeg gikk med jakke.. Allikevel så securityen på den ene turistattraksjonen at jeg var gravid, og plukket meg ut av køen så jeg ikke skulle gå gjennom røntgen, så den må jo ha vært litt synlig da...... :dontknow
 
Haha , ja jeg tror ikke jeg har arva no etter mamma på denne fronten , for hun var ikke større enn 6mnd når hun var 9 mnd og klar for føden :p Har en følelse på at jeg kommer til å bli ganske mye større ! Så vi får se ;P

Får håpe du ikke blir så altfor stor da for er jaggu slitsomt og ikke klare seg 100% selv..lykke til og kos deg masse videre :)
 
Jeg er 18 uker på vei i dag og har såvidt fått en liten babymage. Føler det blir så rart å dra på ultralyd om tre dager og man enda ikke kan se magen min.. Håper den kommer snart! :)
 
Første svangerskapet mitt kom vel magen rundt uke 20 men nå i mitt andre svangerskap var jeg kjempe oppblåst allerede fra uke 14-14 også forsvant det litt igjen for å gradvis komme tilbake som en ''ordentlig'' gravidmage, var ikke til å skjule fra uke 15.
 
Jeg kjøpte min første mammabukse da jeg var tre måneder på vei. Da hadde jeg fått en liten kul som ikke viste under store klær, men som gjorde at de stramme jeansene mine ble ubehagelige ;) Ellers mener jeg vel selv at det var godt synlig da jeg var rundt 16 uker på vei, men det var først rundt uke 20 at voksne mennesker turte å kommentere og spørre om jeg skulle ha barn ;)
 
Jeg føler ikke jeg har mye mage enda, litt lokalt flesk kanskje :p Har ikke fått så stor mage at folk kan begynne å spørre akkurat. Så akkurat nå føler jeg meg mer "småfeit" og synes det er rart at jeg skal på UL neste onsdag når jeg ikke føler meg så kjempegravid :p (Er i uke 18 nå)
Nå har jeg vært heldig med formen og sånn ellers, så jeg har jo nesten vært usikker på om jeg i det hele tatt var gravid. Mensen var borte, positiv graviditetstest, og thats it nesten. Ikke kvalm eller noe, litt i overkant mye dogåing og litt småsmerter i mageregionen, men ellers ingenting.
Gleder meg til å se at det faktisk er noen inni der på UL. Blir spennende.
 
jeg fikk mage i uke 19
 
Jeg er 10 uker i dag. Og jeg skjuler det godt enda.. Men jeg er jo da litt over vektig så.. Kan nok gjemme det en god stund til. Har mistet en spire sent før så det synes det er bra at det ikke synes så fort enda.. :)
Men krysser det som krysses kan... Og gleder meg til å kunne stråle med strutte magen min..
 
Fikk plutselig en bitte liten kul i uke 7.. sikkert luft xsmile8 men den har liksom ikke gått bort.. ikke blitt større eller mindre... gleder meg også til magen vises ordentlig :)
 
fikk mage i uke 14 tror jeg :)
 
Er 5+6 uker nå og ser allerede mage! Tror nok det er vanskelig for andre å se uten å studere nøye da! Man kjenner best sin egen kropp, så er nok enklere for meg å se det enn for andre! Tok meg selv i å stå i speilet å se på magen å smile isted ;)
 
Tror magenbegynte å komme sånn rundt uke 12, før det bar jeg bare oppblåst. I uke 17 kunne man Seat det var en liten babykul <3
 
Jeg er 21+2 i dag og har nesten ikke mage..de som ikke kjenner meg tror nok bare jeg har spist litt godt i påsken :p
 
Jeg trekker inn magen når jeg ligger på ryggen og er en bul på magen min og mannen så den og, han sa at jeg har fått mage før jeg innså det selv :p
 
Back
Topp